E46 drift king Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Hvilken polering middel er best for svart bil Tenkte å bruke ultimate compound til å fjerne alle de små ripene og swirls som har kommet på bilen Men hva anbefaler dere, one step polish eller sånn 2/3 steg greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Søk på forumet ligger tusenvis av samme spm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Goodisland Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 Ulitmate compound holder i massevis viss du er relativt ny innen feltet. Med en 3 stegs løsning kan du slipe dypere og få blankere bil, men det er en god del mer arbeid. Grundig forvask, claying, maskering og skånsom vask er i mine øyne minst like viktig som hvilket middel du bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 alternativ dette: hvis du er nazi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Kjør ultimate compound, deretter swissvax cleaner fluid, og en voks. Der anbefaler jeg dodo juice feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 alternativ dette: hvis du er nazi Rettelse: dersom man vil ha det gjort skikkelig/dersom man bryr seg om bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Goodisland Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 alternativ dette: hvis du er nazi Rettelse: dersom man vil ha det gjort skikkelig/dersom man bryr seg om bilen +1 Men ja. Poenget mitt var at detailing er enormt mye å sette seg inn i, og det er veldig dyrt å kjøpe både middelet og utstyret det bruker på detailersclub. Derfor er ulitimate compound kanon for de som er nye i emnet, og er du grundig kommer du garantert til å bli fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Sånn for ordens skyld presiserer jeg at jeg ikke mener at detailersclub er for mazister Men har sett utrykket bli brukt ved beskrivelse av folk som er supernøye F.eks. Statens innkrevningssentral er helt nazi på innkrevning av bøter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå