bmwZ Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Da ser det ut som Z4en blir solgt. Neste bil blir en E92 M3. Sitter nå å leter i Tyskland etter den rette bilen. Bilen jeg har funnet er rett utstyrt og visst nok super strøken med 1 eldre eier osv. Men er usikker på fargen. Fargen er en Individual farge som heter Onyx blau met. Interiør fargen heter Bumbus beige. Det fine er at kun seter og dørtrekk er i denne fargen og det liker jeg godt. Personlig syntes jeg farge komboen er pen, men blir det feil å sette på carbon deler osv på denne? Og ikke minst, blir den mulig å selge igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSA Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Uten DCT blir den helt sikkert vanskelig å selge senere, snakker av egen erfaring. I markedet for M/RS/AMG-biler er det dessverre svært få som velger/ønsker manuell lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 syns fargene så kjempetøffe ut, spesielt interiøret! ang girkassa, så vet jeg ikke hva som er enklest å selge, men personlig så tror jeg at jeg hadde foretrukket manuellkasse, uten at jeg har testet noen av delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Synes du burde se deg om etter noe litt mer spenstig. For all del bilen var meget pen, men fargekomboen kler alle andre enn M3. Den må ha mer fresh farge. Ta inn en rød med manuell kasse og ikke bruk den. Så kan det være at jeg kan kjøpe den senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Uten DCT blir den helt sikkert vanskelig å selge senere, snakker av egen erfaring. I markedet for M/RS/AMG-biler er det dessverre svært få som velger/ønsker manuell lenger. Ja, kan være enig med deg i det. Men elsker en skikkelig Manuell kasse selv. De fleste som har vært å sett på Z4en min, ønsket seg DCT. Er ikke umulig at jeg kjøper meg bil med DCT, særlig fordi det er billigere å importere. Prøvde en M3 sedan for en stund tilbake med denne kassa og var lysår bedre enn SMG osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 syns fargene så kjempetøffe ut, spesielt interiøret! ang girkassa, så vet jeg ikke hva som er enklest å selge, men personlig så tror jeg at jeg hadde foretrukket manuellkasse, uten at jeg har testet noen av delene. Ja, en litt annerledes M3. Er stor fan av manuell selv. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Synes du burde se deg om etter noe litt mer spenstig. For all del bilen var meget pen, men fargekomboen kler alle andre enn M3. Den må ha mer fresh farge.Ta inn en rød med manuell kasse og ikke bruk den. Så kan det være at jeg kan kjøpe den senere Er det jeg er litt redd for også. Har lyst på fresh farge, men har en teori på at fresh farge er lik oppbrukt M3. Den blå er en eldre herremann som har hatt siden ny og det er en fin historikk å kjøpe på. Men for all del, finner jeg en strøken Melbourne red M3 som er rett ellers, kjøper jeg den Bilene mine blir ikke oppbrukt uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Kjøpt den bilen DU liker, ikke tenk på hva alle andre som skal kjøpe bilen av deg etterpå muligens liker. Da man kjøper en såpass dyr bil syntes hvertfall jeg at det er viktig at jeg liker den spesielt godt, ikke f.eks kjøp en svart/hvit bil som mange har hvis du selv ikke liker den veldig godt, men bare pga den er lettere å selge hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2013 Kjøpt den bilen DU liker, ikke tenk på hva alle andre som skal kjøpe bilen av deg etterpå muligens liker. Da man kjøper en såpass dyr bil syntes hvertfall jeg at det er viktig at jeg liker den spesielt godt, ikke f.eks kjøp en svart/hvit bil som mange har hvis du selv ikke liker den veldig godt, men bare pga den er lettere å selge hvis du skjønner hva jeg mener Det er så sant, så sant. Hadde vært kult med en litt utenom det vanlige M3. Men det må gå an å få solt den også da, en balansegang er vel riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Ja i bunn og grunn så er det du som skal velge. Finn en du liker. Jeg snakker av erfaring. Jeg hadde ingen planer om Z4 i det hele tatt til jeg så min. Jeg falt pladask for den og tenkte ikke et sekund på videresalg. Om kjøpet var lurt vil tiden vise. Enten så får jeg solgt den med en gang eller så brenner jeg inne ed den til enten jeg eller den dør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Interlagos Blå, manuell ...da har du kommet langt i valget;) SYKESTE FARGEN BMW har punkt slutt.!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Denne fargen er utrolig fin på E92 Kan finne ut hva den heter Sort blank eller 475 er jo heller aldri feil Også er jo jeg veldig glad i rød bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Juli 16, 2013 Share Skrevet Juli 16, 2013 Da ser det ut som Z4en blir solgt. Neste bil blir en E92 M3. Sitter nå å leter i Tyskland etter den rette bilen.Bilen jeg har funnet er rett utstyrt og visst nok super strøken med 1 eldre eier osv. Men er usikker på fargen. Fargen er en Individual farge som heter Onyx blau met. Interiør fargen heter Bumbus beige. Det fine er at kun seter og dørtrekk er i denne fargen og det liker jeg godt. Personlig syntes jeg farge komboen er pen, men blir det feil å sette på carbon deler osv på denne? Og ikke minst, blir den mulig å selge igjen? [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ser pen ut denne, liker interiøret. Om den har manuell er jo bare gøy, man tenker ikke på videresalg når man kjøper bil. Det tapet får man ta når bilen skal selges igjen isåfall. Manuell blir jo mere og mere sjeldent på sånne biler, så kult å ha en m3 e92 med manuell. Fargen ser også pen ut på denne og håper du går for noe som skiller seg litt ut når det kommer til fargevalget ditt. Finnes så utrolig mye hvit, sølv og vanlig svart m3 at man blir lei av å se de. Uansett tror jeg du finner deg en fin bil og gjør den enda finere, så jo hvor pen z4 du hadde var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Interlagos Blå, manuell ...da har du kommet langt i valget;) SYKESTE FARGEN BMW har punkt slutt.!!!!!!!!!!!! Ja, elsker selv Interlagos, den likner LeMans bare litt mørkere. Men finner ingen som er priset riktig i den fargen for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2013 Denne fargen er utrolig fin på E92 Kan finne ut hva den heter [ Bilde ] Sort blank eller 475 er jo heller aldri feil [ Bilde ] Også er jo jeg veldig glad i rød bil [ Bilde ] Gråfargen på første bilen var helt rå, men ser ut som den er omlakkert. Strukturen ser alt for glatt ut til å være på E92 karosseriet, som er kjent for mye "orange peel". Fargen likner mye på Sophistograu. Sort blank hadde jeg på Z4en, aldri igjen. Greit at jeg driver profft med lakk, men biler i denne fargen er klin umulig å holde 100% selv om den ikke var en bruksbil. Brukte DA maskin etter hver eneste vask på Z4en Men når det er fin, så er den helt råååå Rød kunne jeg godt tenkt meg, Melbourne red er vanligste farge på M3. Er en knall rød metallic farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå