S.Hafsmo Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Må vel følge med jeg og. Gratulerer med en av forumet råeste kjøretøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Må vel følge med jeg og. Gratulerer med en av forumet råeste kjøretøy. takk skal du ha tenkte at eg kunne ikkje sei nei når eg fikk tilbude om å kjøpe om folket har nåken meiningar, tankar eller spørsmål angåande prosjektet er det berre å gje beskjed post til de blir flau om nåken har brukande dørkeplate eller kanalar eller setefeste liggande så er eg mulig interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 13, 2013 Forfatter Share Skrevet August 13, 2013 har fått låne meg et skikkelig mig aparat (sia eg ikkje har sjøl) og fått sveisa litt i dag god gjennombrenning er ofte et pluss bør vel ta oppat litt av sveisen ser eg hadde håpt at detta stykket av kanalen var bra... må bytte her og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 følger med kunne vert kjekt med et helhetsbilde av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 følger med kunne vert kjekt med et helhetsbilde av bilen nåke slikt du tenkte på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimh Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 følger med kunne vert kjekt med et helhetsbilde av bilen nåke slikt du tenkte på? var det jeg tenkte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 15, 2013 Share Skrevet August 15, 2013 har fått låne meg et skikkelig mig aparat (sia eg ikkje har sjøl) og fått sveisa litt i dag Bra at det funka,har samla litt støv dei siste åra den Esab'en Ser ut til at du er godt i gang,får ta meg en inspeksjonsrunde innom når eg har anledning. Har forresten dukka opp 12 stk. innspr.dyser her baki et skap som du skal få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 har fått låne meg et skikkelig mig aparat (sia eg ikkje har sjøl) og fått sveisa litt i dag Bra at det funka,har samla litt støv dei siste åra den Esab'en Ser ut til at du er godt i gang,får ta meg en inspeksjonsrunde innom når eg har anledning. Har forresten dukka opp 12 stk. innspr.dyser her baki et skap som du skal få esaben er nok eit bra aparat, men det vise seg at det er eit vekselstrømsaparat... var vanskelig å bruke.. du får sende ei melding litt før du reiser innom på inspeksjon so får vi sjå om eg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 dagens arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 har slipt ferdig sveisane.. nye eksosflensa i rustfritt stål (304) frå yndestad mekaniske då gjennstår berre t3 flensen og få tak i rør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 dørken må eg enten lage ny sjøl eller hente frå donorbil.. noken som har lyst å donere vekk litt dørk (med setefeste) til meg? betaler gjerne om varen er prima Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Denne må jeg jo følge med på, blir artig å engang se den ferdig Gratulerer med bil forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 takker du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Ekstremt mye rust! Følger med her, holder du til i sogn og fjordane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 her skal jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå