Steffen_1988 Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Jeg kjøpte sot spray på biltema for å sote blinklysa mine. Kosta ikke stort. Ble alt for mørkt først forsøk. Litt mange lag med lakk. Så kjøpte en annen spray der som skulle fjerne sotsprayen igjen. Var bare og tørke av igjen. [ Bilde ] Andre forsøk etter jeg fikk tørket av det gammle. Ble litt bedre med ferre lag med lakk på. Blir blank ocerflate også. [ Bilde ] Det der ble jo meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Jeg kjøpte også Plastidip smoke for og teste på blinklys, men det blir matt hos meg også, selv med glossifier på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Ja vanelie spray blir jo bra men er litt styr og få av igjen,har brukt lamin-x tidligere og blir og kjøpe det igjen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Jeg brukte et par minutter på å få av sprayen min. Spraya bare på den fjerne sprayen. Så begynnte kakken å renne av. Så tørka jeg over med tørkepapir. Så var det som orginalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 laminx/foile er for lykter. plastidip er for deler som skal lakkes. der er nå i alle fall min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå