Beivakongen Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Kjøpte en boks med plastidip "sotings spray" og skulle prøve på noen nye frontlykter i dag,hadde boksen i varmt vann først for og få opp temperaturen og sprayet på. Men jeg synes de ble så matt å tåkete,er det sånn det blir eller har jeg gjort noe feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Kjøpte en boks med plastidip "sotings spray" og skulle prøve på noen nye frontlykter i dag,hadde boksen i varmt vann først for og få opp temperaturen og sprayet på. Men jeg synes de ble så matt å tåkete,er det sånn det blir eller har jeg gjort noe feil? [ Bilde ] Soting sa du? Jeg syntes de så mere blanke ut :/ Hvor mange strøk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Nei har bare et strøk enda,skal jo tre-fire strøk til. Men det jeg reagerer på er at det ble så matt,lysbilder blir jo helt ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Nei har bare et strøk enda,skal jo tre-fire strøk til. Men det jeg reagerer på er at det ble så matt,lysbilder blir jo helt ødelagt. Hmm.. Jeg er ingen ekspert på området, så jeg håper noen som virkelig vet hvordan man gjør dette til og hjelpe deg Det du mente med matt er at det blir blurry? Liksom at det er uklart og se inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Det er vel ikke beregnet for lykter dette her, det vil vel ikke bli gjennomsiktig uansett hva man gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insulaventus Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Det er vel ikke beregnet for lykter dette her, det vil vel ikke bli gjennomsiktig uansett hva man gjør.. Kanskje siden han kalte det ''sotings-spray'' så er det beregnet på vinduer? Ikke vet nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Vet igrunnen ikke jeg heller, men har ikke fått inntrykk av at dette er noe man bruker på lykter og glass som skal sees gjennom.. Men mer som steinsprutbeskyttelse på felger/karosseri osv.. LaminX er vel film for beskyttelse av lykter? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 MAD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 finner ikke noe som heter "sotings spary" på nettet.. link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Plastidip har aldri lagd soting..? Ikke ennå ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 http://youtu.be/7qMH6pvCDP4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Årlie Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 finner ikke noe som heter "sotings spary" på nettet..link ? Standard vare på BilXtra, Mekonomen osv. Kanskje også Biltema. Funker greit det! Men på frontlykter ville jeg brukt folie som nevnt... Soting = Tint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Prøv glossifier over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Prøvde dette på baklyktene mine. Plastidip smoked hete den. Ble helt jævli! Så nesten bare møkkete ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Jeg kjøpte sot spray på biltema for å sote blinklysa mine. Kosta ikke stort. Ble alt for mørkt først forsøk. Litt mange lag med lakk. Så kjøpte en annen spray der som skulle fjerne sotsprayen igjen. Var bare og tørke av igjen. Andre forsøk etter jeg fikk tørket av det gammle. Ble litt bedre med ferre lag med lakk på. Blir blank ocerflate også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Malin ... akk-36869/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå