Newgarden93 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Da er det liten stund siden jeg har vert her. Nå kommer det en liten oppdatering folkens! Har vert og hentet 323i bakstilling og framstilling til bilen. I mårra drar jeg og henter nytt panser og mellomaksling til bilen. her er noen bilder av det jeg har gjort i dag.
Newgarden93 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 323i Understell: Spesial bestilte skiver bak fra ireland enginering: Front fanger jeg tenkte å bruke på bilen. Sideskjørt og bak skjørt tror jeg ikke blir brukt, er til salgs for den som er interessert:
Newgarden93 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Fått plokka ned framstillingen og tatt ut varmeregisteret og pussermotor.
Newgarden93 Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 Da skal bakstilling og rattstammen + pedalsette ut forhåpentligvis i mårra
steinsus Skrevet September 3, 2013 Skrevet September 3, 2013 Enda en E21 å følge med på, det liker vi Hvilke planer har du foruten motor? Blir den ca original med senk og stor motor, eller drar du strikken lengre enn som så? Har 323i understell liggende- så blir det å kappe taket å få tak i et som det er takluke på. Så skal det settes i vippe vinduer på siden bak. Skal bygge bil jeg skal ha resten av live Ser ut til å kunne bli veldig bra det her, jeg har et tak med luke til salgs etterhvert fra donorbilen min om det kan være aktuellt. Vh. Stein
Newgarden93 Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Enda en E21 å følge med på, det liker vi Hvilke planer har du foruten motor? Blir den ca original med senk og stor motor, eller drar du strikken lengre enn som så? Har 323i understell liggende- så blir det å kappe taket å få tak i et som det er takluke på. Så skal det settes i vippe vinduer på siden bak. Skal bygge bil jeg skal ha resten av live Ser ut til å kunne bli veldig bra det her, jeg har et tak med luke til salgs etterhvert fra donorbilen min om det kan være aktuellt. Vh. Stein Det kan vere av interesse det
steinsus Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Ok, da selger jeg ikke det til noen andre før vi har snakka sammen iaf. Vh. Stein tlf 99310944
Newgarden93 Skrevet September 8, 2013 Forfatter Skrevet September 8, 2013 Ok, da selger jeg ikke det til noen andre før vi har snakka sammen iaf.Vh. Stein tlf 99310944 Den er god
Newgarden93 Skrevet September 9, 2013 Forfatter Skrevet September 9, 2013 Da har jeg fått gjort litt på bilen i helga og bakstillingen er plokka ned og rattstammen + pedalboks er ute. Jeg valgte å kutte frontplata i bunn, tror det blir til at jeg sparer delen som går mellom ramma. Den ser veldig bra ut. Nå blir det bare å vent til lønninga kommer, for da blir det handling av bilsnurre (vogge), sanblåsings utstyr og sveiseapparat. Så koster det litt for ny front plate også
Newgarden93 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2013 Skjer lite her nå fir tia, driver å flytter inn i nytt verksted lokal. Så da blir e21 pakket bed en liten stund, til jeg kan ta i bruk det nye verkstede BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Newgarden93 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Da har jeg kjøpt tak til e21 med takluke. Kjøpt av steinsus her inne på forumet, takker for en veldig god pris på take og god servic BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk G-RACING reagerte på dette 1
Newgarden93 Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2013 Jobber som flymekankker hos Norwegian, her er et bilte av air cycle turbinen som som brukes på boeing 737. Ganske stort kompressor hus det her BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
No1coatings Skrevet Oktober 15, 2013 Skrevet Oktober 15, 2013 Interessant! Kommer til å følge med her, som nok alle andre med E21 også gjør
Newgarden93 Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Noen her inne som har flipp vinduer på sidene bak til E21? BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå