Gå til innhold

Thomas BMW E21 & BMW E12!


Newgarden93
 Share

Anbefalte innlegg

Kan bli en fet bil detta! hvilken farge skal du ha på den? :)

 

Har ikke helt bestemt meg enda. Liker den mørke blå fargen til BMW, men vet ikke hvordan det bilr på en så gammel bil. Har også tenkt på en mørk brunfarge og gråfarge. Men har god tid å tenke på enda :) Har du noen forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt meg enda. Liker den mørke blå fargen til BMW, men vet ikke hvordan det bilr på en så gammel bil. Har også tenkt på en mørk brunfarge og gråfarge. Men har god tid å tenke på enda :) Har du noen forslag? :)

 

Stratus gray er feeeet farge!

Har igjen masse deler til e21 om du trenger noe! samt 1 delebil som er ganske ned plukket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt bestemt meg enda. Liker den mørke blå fargen til BMW, men vet ikke hvordan det bilr på en så gammel bil. Har også tenkt på en mørk brunfarge og gråfarge. Men har god tid å tenke på enda :) Har du noen forslag? :)

Visst du tenker på blåfarge så har jeg det på e21'n min :D

Bare å se på tråden hvordan det ser ut :)

http://bimmers.no/topic/779423-talstads-e21-323i-1982mod-restaureringsprosjekt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag gikk jeg over lageret mitt av E21 deler. Da fant jeg ut noe som var litt dumt. For 1 måndes tid tilbake kastet jeg det gamle understelle og frærbeinene til 323i understelle mitt. Det som jeg fant ut som var litt dum var at jeg trengte navet og hubben som satt på fjæbeinene foran på 323i understellet, siden det er litt større dimensjon en det orginale til 318. Så er det noen som har liggende komplett fjærbein til E21 foran som vil selge det til meg?? trenger bare nave og huben men kan kjøpe komplett og. SKRIK UT! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...