Newgarden93 Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Skrevet Mars 9, 2014 Har fått gjort litt på bilen de siste dagene. Slenger ut noen bilder:
Newgarden93 Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Skrevet Mars 10, 2014 Fått gjort en hel masse i dag. Ferdig med en hjul bue nå 3 igjen. Fått skjært av ene kanalen, får ikke satt på den nye før gulvet er bytta siden det er punktsveisa fra inne i kanalen. Blir nok bestill i kvel
Newgarden93 Skrevet Mars 11, 2014 Forfatter Skrevet Mars 11, 2014 Da har jeg sendt avgården en bestilling fra Wallothesch med nytt gulv til bilen
Newgarden93 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Skrevet Mars 15, 2014 Har lakka felgene på bruksbilen i dag, vurderer å brukke samme farge på E21. Fargen kommer fra Octavia superb. BMW E21 323i Sent from my iPhone using Tapatalk
bmwmaxi Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Flott, at selv de som ikke en gang var påtenkt når disse bilene kom vil ha det. - Drit i alle disse vidunder midlene for fjerning av rust. Sandblås og bruk epoksy grunning. Det som er viktig er og få det diffusjons tett for oksygen. - Bremse skivene bak er de samme som e30 så her trenger du ikke drive med noe dyre bestillinger fra utlandet, selv biltema har vel noen slissa skiver til det. - For all del, sett på front plate fra faceliften, da er utsparingen for radiator gjort ved montering av m20 og m30. Når vi drev og godkjente e21 med m30 på tidlig 90tallet var faktisk det en av tingene som måtte gjøres for og få det godkjent. - Enkleste måten og bytte til soltak er og bare bytte tak platten. Bore ut punktene under taklist og vindusrammene. GSS/storsven her på forumet hadde en bilde serie på det når det ble gjort på e12/e28 blir tilsvarende på e21. Skal se om jeg finner det igjen.
bmwmaxi Skrevet Mars 17, 2014 Skrevet Mars 17, 2014 Tror muligens han har lagt ned siden hvor det var. Men hør med han, han har sikker dokumentet et sted. http://www.storsveensgarasje.no/
Newgarden93 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Flott, at selv de som ikke en gang var påtenkt når disse bilene kom vil ha det. - Drit i alle disse vidunder midlene for fjerning av rust. Sandblås og bruk epoksy grunning. Det som er viktig er og få det diffusjons tett for oksygen. - Bremse skivene bak er de samme som e30 så her trenger du ikke drive med noe dyre bestillinger fra utlandet, selv biltema har vel noen slissa skiver til det. - For all del, sett på front plate fra faceliften, da er utsparingen for radiator gjort ved montering av m20 og m30. Når vi drev og godkjente e21 med m30 på tidlig 90tallet var faktisk det en av tingene som måtte gjøres for og få det godkjent. - Enkleste måten og bytte til soltak er og bare bytte tak platten. Bore ut punktene under taklist og vindusrammene. GSS/storsven her på forumet hadde en bilde serie på det når det ble gjort på e12/e28 blir tilsvarende på e21. Skal se om jeg finner det igjen. Takk for gode tips
Newgarden93 Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Skrevet Mars 19, 2014 Da har jeg fått en pakke hos Wallothesch på to nye gulv til bilen. Veldig fornøyd med passform. Startet i dag og bytte gulvet på Høyre side, veldig fornøyd med jobben Slenger med noen bilder: Fikk også med en gratis bok med oversikt over alle delen til bilen med eksplosive bilder av diverse motor understell
santho96 Skrevet Mars 19, 2014 Skrevet Mars 19, 2014 Lest gjennom tråden, utrolig pågangs mot! Stå på videre, følger meg
bmwmaxi Skrevet Mars 20, 2014 Skrevet Mars 20, 2014 Her kan du laste ned den orginale Repair Manual "41 Body" viser hvordan du går fram ved bytte av karosseri deler. http://77e21.info/repairmanual.htm
Newgarden93 Skrevet April 26, 2014 Forfatter Skrevet April 26, 2014 Da er jeg ferdig med sveising av høyre gulv. Hatt på et lag med syregrunning i dag Så da står det bare igjen lakk og lydisolasjons matter. slenger t noen bilder av arbeidet:
Newgarden93 Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Skrevet Mai 1, 2014 På mandag var jeg og hentet meg en ny BMW. Henta meg en BMW E34 M5 3,6. Gikk ikke så bra som jeg hadde håpet på Kan lese om alt som skjedde her, har laget en tråd om bilen: http://bimmers.no/topic/782993-bmw-e34-m5-hjelp/
Newgarden93 Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Skrevet Mai 13, 2014 Da har jeg sveisa på ny kanal, gikk veldig greit for seg og ikke så aller verst resultat. Har så vidt begynt å slipe ned sveisen. Sender med noen bilder: DTalstad98 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå