Tzunami Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ja du har jo skjønt at oransje blink er det som er tøft Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Tease fra dagens shoot: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 blir spennende å se utfallet på denne. du har jevnt over god smak, så har trua hvor er shooten gjort hen? leiter etter en kul industri/havneplass til en shoot selv. kan eventuelt ta det på PM om du ikke vil røpe location Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 føkkings tease asså!! mi vil jo se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBratteberg Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 føkkings tease asså!! mi vil jo se! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 blir spennende å se utfallet på denne. du har jevnt over god smak, så har trua hvor er shooten gjort hen? leiter etter en kul industri/havneplass til en shoot selv. kan eventuelt ta det på PM om du ikke vil røpe location Takk for det mister! Shooten er tatt litt her og litt der, men Bekkelagskaia er iallefall et godt havneområde å ta bilder på føkkings tease asså!! mi vil jo se! Hehe kommer nå kommer nå ble brått grillfest i går, så da fikk kamera og photoshop vente litt liker Thx mister Her kommer noen bilder fra i går, ble ikke noe stor shoot, bilen er jo ikke "klar" for bilder enda, men den kommer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Nice Det kommer seg ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Dette ble bra ! Tror hvite blinklys hadde gjort seg på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Han har vel akkurat kjøpt orange blinklys? Og det burde stå på bilen:D Vurdert m3 listverk ? Billig og stor oppdatering når det kommer til utseende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Nice Det kommer seg ja! Takk mafiaboss Dette ble bra ! Tror hvite blinklys hadde gjort seg på denne. Kan hende det blir hvite bak, men foran og siden beholder jeg oransje Han har vel akkurat kjøpt orange blinklys? Og det burde stå på bilen:DVurdert m3 listverk ? Billig og stor oppdatering når det kommer til utseende Har alltid vært oransje på denne, men vurderer hvite bak da jeg trenger en ny høyre uansett Tja, får se hva jeg gidder å investere i, skal jo bli et "bygg for salg"-prosjekt mer eller mindre, skal kun ha den til jeg får bestilt meg brz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Haha, mafioso Skal du ha deg BRZ med tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Blir brz når jeg begynner på subaru ja "må" kjøre det jeg skal selge men ble denne som en ventebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ahaaa, digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 To til, trodde jeg hadde lagt de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå