ZhilleN Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Skulle nesten vært det, for tror det er mange som lider av samme sykdom som meg, "må kjøpe, bare må kjøpe" En kone er en effektiv medisin mot en slik lidelse... Neeei!!!! Ikke når kjerringa har samma sykdommen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Haha da blir det jo bare enda værre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Off, ikke si det engang a.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Kona liker vesker... og vesker er dyrt...haha Nysingel!? SKjedde med det a? kr-sund ble for langt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 Ja, ble for langt unna, så ble slutt i påsken. er vel ikke "nylig" lenger nå da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 påsken!? også har du ikke delt dine sorger på samlivstråden!? huff..dårlig...derfor du skrur hele tiden! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 6, 2013 Forfatter Share Skrevet August 6, 2013 hehe har hatt nok av tid til å skru ja men begynner å bli lei skruing, bare utsetter ting osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Begynner å komme seg nå venter på spacere, samt en holder til ene tåkelyset som manglet, så nærmer det seg et utseende jeg er tilfredstilt med Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Så bra ut! Skulle ikke ha den nederste leppa svart på fronten? Plastidippe den kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Ser bra ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Så bra ut! Skulle ikke ha den nederste leppa svart på fronten? Plastidippe den kanskje? Den blir svart ja, lakkerern tok den i samme farge når han lakkerte fangeren, men det får gå Så forresten bilen din i sæterkrysset her om dagen, så ganske så bra ut i forbifarten! Ser bra ut nå Ja kommer seg iallefall er en snartur i sandefjord, og kom akkurat over fartsdumpene inn mot hytta, så da er den for høy Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Skal ikke ha tåkelys-deleters a? Har et par jeg kjøpte fra ebay, som jeg ikke har brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Hmm.. hva skal du ha for de a? har tenkt tanken Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Om du skal ha deleters seller du vell tåkelysa billig til meg? Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Blir bra med spacere og sort leppe Ser bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå