Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Da har man gått til innkjøp av E39 M5. Helt siden bruttern kjøpte en E39 M5 i 2002 har jeg ville ha en slik selv så da prøver vi vel en periode. Bilen er original og har fineste fargekomboen syns jeg. Avusblå metallic med fullskinn silverstone interiør og alcantara taktrekk. M5'n har forøvrig alt utstyr man ellers fikk i 99 bortsett fra sidegardiner bak. HiFi DSP Pro, Navi Pro, Alcantara taktrekk, Fullskinn, Doble ruter, El. Solgardin, Glassluke, Mørke ruter bak, PDC, Servotronic, Alarm osv.. Det er også oppdatert med DVD spiller bak så man kan se film når man kjører 19" BBS Challange felger, effektanlegg og fjerning av toppfartsperre er det som er byttet bil på bilen tidligere. Det jeg har gjort siden jeg fikk bilen var å sette på facelift baklamper, led skiltlys og en service. Litt senk hadde den nok fortjent for den er litt høy bak så det kommer vel etter hvert. Her er noen bilder, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Gratulerer med en kommende klassiker! Denne så utrolig bra ut og veldig fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Nydelig bil! Begynner å bli et anseelig antall E39 M5 inne her på skilt nå. Dette er en orginalbil eller? Litt grinete selv fordi ikke min har skinn dash og alcantara. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 grattis med grombil! Så clean ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Nydelig bil! Begynner å bli et anseelig antall E39 M5 inne her på skilt nå.Dette er en orginalbil eller? Litt grinete selv fordi ikke min har skinn dash og alcantara. Thx. Ja lagt merke til at det brått har kommet en del e39 m5, men mange er vel bare på prøveskilt? Dette er originalbil ja. Ville ha fullskinn og alcantara tak så lette en god stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Nydelig! et påkostet coilover kit så er du i mål =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Nydelig bil! Gratulerer med drømmebil er det denne "Drømmebil" hadde for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Takk.. Nei, Importerte denne nå jeg. Jeg tror RS-Heggem kjøpte den som Drømmebil hadde for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Takk.. Nei, Importerte denne nå jeg.Jeg tror RS-Heggem kjøpte den som Drømmebil hadde for salg? Det stemmer ja. Men de har tatt inn en før, og en etter min. Men jeg vet ikke om noen av de lå på finn. Min likner jo ikke denne i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Gratulerer med utrolig nydelig bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Jeg vurderer å legge carbonfilm på listene innvendig. Bør jeg gjøre det? Har noen merker rundt girspaken som hadde vært fint å få bort, men er også redd for at det bare blir enda mer harry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Hvorfor ikke få lakkert de opp igjen i noenlunde samme fargen? Har samme problemet selv. Evt kjøp billige trelister å gjør noe utav de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Hvorfor ikke få lakkert de opp igjen i noenlunde samme fargen? Har samme problemet selv. Evt kjøp billige trelister å gjør noe utav de. Kjøpe trelister for så å lakkere de eller legge carbonfilm tenkte du på? Er uansett lett å fjerne hvis man ikke ønsker det.. Fikk carbonfilm i posten her om dagen og man får jo sånt slengt etter seg nå. Kan jo prøve for å se hvordan det blir. Blir kanskje litt mye svart inni også?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Tenkte mer på lakk i annen farge om du skulle ha. Blir fort litt mørkt i kupéen når alt blir sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå