Gå til innhold

Ellingsen sin 99 ///M5

Anbefalte innlegg

Da har man gått til innkjøp av E39 M5. Helt siden bruttern kjøpte en E39 M5 i 2002 har jeg ville ha en slik selv så da prøver vi vel en periode.

Bilen er original og har fineste fargekomboen syns jeg. Avusblå metallic med fullskinn silverstone interiør og alcantara taktrekk. M5'n har forøvrig alt utstyr man ellers fikk i 99 bortsett fra sidegardiner bak.

HiFi DSP Pro, Navi Pro, Alcantara taktrekk, Fullskinn, Doble ruter, El. Solgardin, Glassluke, Mørke ruter bak, PDC, Servotronic, Alarm osv..:)

Det er også oppdatert med DVD spiller bak så man kan se film når man kjører :)

19" BBS Challange felger, effektanlegg og fjerning av toppfartsperre er det som er byttet bil på bilen tidligere.

Det jeg har gjort siden jeg fikk bilen var å sette på facelift baklamper, led skiltlys og en service.

Litt senk hadde den nok fortjent for den er litt høy bak så det kommer vel etter hvert.

Her er noen bilder,

tqjruugtt459qwsqo199.jpg

yslprlvgqpiocce0wz0n.jpg

10jp5m5tnefqgrl6chmf.jpg

bamjxw8lq2g51l2lvxh0.jpg

moi5hluiwr0ne9xgpv62.jpg

jdd30rrqt7la4a5okri7.jpg

i323car2juhtn6h6jbnv.jpg

xyd806l9k000j88gh2xd.jpg

7t9y017bkni4h2aacmu0.jpg

schaljsduw69h4bco065.jpg

tvzid3sbkw2ktx57llpv.jpg

vfuvbpdapt4sk9p63i0u.jpg

p4sxzyyczld23qkrd1zu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nydelig bil! Begynner å bli et anseelig antall E39 M5 inne her på skilt nå.

Dette er en orginalbil eller? Litt grinete selv fordi ikke min har skinn dash og alcantara.

Thx. Ja lagt merke til at det brått har kommet en del e39 m5, men mange er vel bare på prøveskilt?

Dette er originalbil ja. Ville ha fullskinn og alcantara tak så lette en god stund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Nei, Importerte denne nå jeg.

Jeg tror RS-Heggem kjøpte den som Drømmebil hadde for salg?

Det stemmer ja. Men de har tatt inn en før, og en etter min. Men jeg vet ikke om noen av de lå på finn. Min likner jo ikke denne i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke få lakkert de opp igjen i noenlunde samme fargen? Har samme problemet selv. Evt kjøp billige trelister å gjør noe utav de.

Kjøpe trelister for så å lakkere de eller legge carbonfilm tenkte du på? Er uansett lett å fjerne hvis man ikke ønsker det.. Fikk carbonfilm i posten her om dagen og man får jo sånt slengt etter seg nå. Kan jo prøve for å se hvordan det blir. Blir kanskje litt mye svart inni også?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...