Gå til innhold

2002 E39 520d exclusive edition


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

egr feil (den er blokkert) har ingenting å sei. Så var det brudd på en ledning på turboregulatoren, denne har de loddet. Betalte 2200kr, reiste å henta dama, bilen fikk gå seg varm og så merker eg feilen igjen, med andre ord det er ikkje fikset. fått ny time mandag den 3. så får håpe de klarer å finne utav det da. småsure penger som går, men det må jo vere iorden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg og gå over turboen! Jeg solgte jo akkurat min og fant bilde på facebook av den og en 2meter lang olje stripe ut av eksosen.. :( har sendt melding til kjøper men har ikke fått noe svar, sikkert siden det er midt på natt. Har sykt dårlig samvittighet, men kunne jo ikke noe for det for jeg viste jo det ikke, og alle ting tydet på at det var frieksosen som at bilen gikk som den gikk. Absolutt ikke noe morsomt! Så det er best og selge bil når du vet hva som feiler og får orden på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

turboen er sjekket, den er veldig bra. Frieksos skal da vere bra for turbo, så vanskelig for å tru at det er den. Var frieksos på gamle motoren også, uten problemer. Tvert imot. Eg rekner også med at de klarer å finne ut av problemet når eg sender den inn for 2. gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vart bilen eg ville reise å sjå på i helgen solgt, i tillegg er det endel andre ting som plutselig måtte prioriterast, planen var å kjøpe nyere å dyrere bil, men det blir altså ikkje. Og selge denne for 85, og skal eg da kjøpe en ny til 85, er den laangt ifra så bra som denne, så kan like godt bruke denne da. + dama har overtalt meg i 2 uker nå om å beholde enn så lenge hvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner:) Ingen vits å selge for en pris om man skal kjøpe ny for samme og bilen man har er veldig bra. Nydelig den bilen din da:) Håper du finner ut av problemet med den fort og at det ikke koster for masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...