Gå til innhold

Bmw F11 Alpinhvit 3 Hartge

DR_XX
 Share

Anbefalte innlegg

Riktig så flott f11 dette, og med mye utstyr. :)

Har sett endel f11 med 21" Hartge nå, vet du noe om vekten på disse, de ser ikke spesielt lette ut med de litt tykke eikene, men jeg vet ikke hvordan de er laget (støpt vs smidde).

Takk :) når de ble sendt fra strandveien auto med senkefjærer så kom vekten på ca 200kg da var felgene med dekk så de er vel ikke spesielt tunge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk :) når de ble sendt fra strandveien auto med senkefjærer så kom vekten på ca 200kg da var felgene med dekk så de er vel ikke spesielt tunge :)

Det hørtes ekstremt mye ut.

Har veid både mine 19" orginale felger og 20" HRE felgene med dekk.

Org hjulene veide 117,7kg, mens HRE hjulene veide 92,9kg. Så 200kg med senkesett hørtes tungt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ekstremt mye ut.

Har veid både mine 19" orginale felger og 20" HRE felgene med dekk.

Org hjulene veide 117,7kg, mens HRE hjulene veide 92,9kg. Så 200kg med senkesett hørtes tungt ut.

De kom med en euro pall så den veier litt og, regner med at de veier alt mellom 100 til 120kg. De er mye bedre kjøre på enn 19" orginal felgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) motor i den?

Nei! Den blir slept av en hest :)

I følge signaturen hans er det en 520da.

Lekker bil mr. :)

Kommer disse bare i sort og hvit, eller?

Siden F bilene kom, har jeg ikke sett stort til fargekart. Hehehe

Haha, så ikke signaturen hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge hjulene er langt ifra noen lettvektere, særlig ikke i forhold til HRE hjulene. Mener bestemt å huske at Hartge hjulene var noe tyngre enn de originale 19" M-sporthjulene. Til tross for dette var bilen meget god å kjøre på Hartge hjulene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hartge hjulene er langt ifra noen lettvektere, særlig ikke i forhold til HRE hjulene. Mener bestemt å huske at Hartge hjulene var noe tyngre enn de originale 19" M-sporthjulene. Til tross for dette var bilen meget god å kjøre på Hartge hjulene.

Syns de original m felgene med runflat dekkene er tyngre. Men som du sier er bilen mye deilliere å kjøre med hartge hjulene. Hva blir det nå da cato? Selv ser jeg etter hvit x6 med bmw performance styling til meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott bil. Hvit F11 er er veldig lekkert. Hvordan ble bilen etter hartge boksen? :)

Tusen takk :) bilen ble drøm å kjøre med hartge boksen :) kjørte fra 525 til en kompis av meg :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Syns de original m felgene med runflat dekkene er tyngre. Men som du sier er bilen mye deilliere å kjøre med hartge hjulene. Hva blir det nå da cato? Selv ser jeg etter hvit x6 med bmw performance styling til meg selv :)

Nå blir det nok bare VW Transporter for min del :P Kjørte bare 4500 km med F11'en siste året jeg hadde den, hvorav de fleste km'ene av disse ble kjørt ukene før den ble solgt. Har rett og slett ikke tid til å bruke finbilen pga. jobb og to oppussingsprosjekter :(

Samtidig skal jeg ikke nekte for at jeg har veldig lyst på en BMW X5 40d facelift eller en tilsvarende SUV fra et annet merke... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...