Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la merke til for et par dager siden at jeg har begynt å få en del rust på hjulbuene. På bakluken hadde jeg rustbobler fra da jeg kjøpte bilen, men nå ser det ut til at det begynner å ruste mer...

Hvordan kan jeg fjerne rusten på denne 2000 modellen? Er det mulig å kjøpe nye løse hjulbuer på den bilen eller er det ikke mulig? Hvor mye vil det koste å sende den inn til verkstedet evt?

luken:

9uk6y8geajs6rxzn92do.png

ct2yeqavp1hjiglblr9v.png

Hjulbua

j6u6ygfdtqcss2e42nsk.jpg

Skrevet

Jeg har rustfrie bakluker både til Coupe og Sedan om du trenger det.

Begge er orginale, og har M-tech vinge på.

Skrevet

Ser ut som du har ganske mye rust, så det er sikkert like så greit og bytte den.

Min kan gå for 1000kr, denne er grønn tho, så da kommer det vell ann på pris for lakkering

Skrevet

Dette er 2000 mod 1.9 så jeg vil ikke bruke så mye penger på å bytte nye deler som koster mer enn det er verdt

kunne kjøpt den hvis den ikke måtte lakkeres......lakkering kommer på en god del så sa blir det mye totalt

Skrevet

Står heeeelt nederst på siden. 2551,- pluss frakt. Da trenger du jo ikke lakkere den. Men sjekk opp delenummer om den passer. Ser den er fra en facelift. Men mener at de lukene er like.

Edit: Ser ut til at det er likt ja http://realoem.com/bmw/partxref.do?part ... showeur=on

Men faren for fargeforskjell er jo der. Sølv er ikke lett å få til lik. Mener å ha hørt at det finnes et lass av forskjellige nyanser av sølvfargen du har.

Skrevet

er det verdt å betale 2551 kr for den? Hva koster dt å få fikset litt på den egentlig?

Jeg har planer om å selge bilen til vintern........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...