Syvert Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Ja då blei det F30 328i Xdrive på oss, veldig fornøgd så langt og er egentlig mest fornøgd med fargen for den har så mange nyanser i forskjellige lys.Motor messig syns me den var overraskende kvikk, men dei første km syns eg den var heller litt treig men syns det har løsnet litt Lydbilde hadde mi ingen forventninger til siden det er 4 sylindra.og kommer heller ikkje til og sette på noken effekt anlegg på siden det ser egentlig greitt ut orginalt,så den kan igrunn bare gå stille ,har andre biler som lager nok lyd Utstyr messig har me ikkje valgt alt (prisgrense ) og då blei utstyrs valget på det som gir oss mest kjøreglede, kan nevne at det er:Estoril blå IIManuellXdriveM sport pakke med Mperformance front, bak,spoiler,grill og sideskjørt. Mperformance Sideskjørtlist/dekal er ikkje montert ennå for det var skade på dekalene, blir montert snart.M sport bremser.M adaptive understellTakluke.Navi proffesional.Head up.Dakota SkinnHarman Kardon Lydanleggog eit par av desse utstyrs pakkene.BBS rs Kopi felger, (veldig fornøyd) men måtte ty til 5 mm spacer pga bremseKaliper bak.Planer:Bestillt Luminen 6000 k Xenon sett til grøftelys.Vil egentlig senke men er veldig usikker,det er relativt stort gap i skjermbuene men er egentlig grei høgde på framfangeren, så siden det er ein bil som blir brukt i det daglige er det letteste og la det være som det er. Men hadde sett mykje bedre ut med litt senk……….Kikket også litt på bestchip.no på slik powerbox, men det er kanskje bare noe jalla??Har bare eit par elendige mobilbilder, men skal legge inn noken fleire bilder frå orntlig kamera når egkjem heim frå arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Very nice! Enig i at den kanskje kunne vært litt lavere da... Men er jo greit å kunne bruke det og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sorzy Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Gratulerer, ser meget bra ut! Jeg regner med å montere H&R senk i neste uke, skal ta noen bilder før/etter så kan du jo sammenligne. Synes det er litt håpløst at xdrive ikke blir 10mm lavere med M-pakken slik RWD blir. Når det gjelder litt ekstra effekt er det mange rykter ang. original PPK (Performance Power Kit) til 328i, mange som venter på dette. Også noen rykter som antyder at PPK ikke kommer til 328i fordi ytelsen da blir for nærme stock 335i, uansett bare rykter, vi får vente og se. Pr. idag finnes så vidt jeg vet bare piggy-back løsninger fra 3. part som f.eks. Hartge, BMS, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Very nice! Enig i at den kanskje kunne vært litt lavere da... Men er jo greit å kunne bruke det og da. Takk for det, ja sant det, spørs om det blir et senkesett. Gratulerer, ser meget bra ut!Jeg regner med å montere H&R senk i neste uke, skal ta noen bilder før/etter så kan du jo sammenligne. Synes det er litt håpløst at xdrive ikke blir 10mm lavere med M-pakken slik RWD blir. Når det gjelder litt ekstra effekt er det mange rykter ang. original PPK (Performance Power Kit) til 328i, mange som venter på dette. Også noen rykter som antyder at PPK ikke kommer til 328i fordi ytelsen da blir for nærme stock 335i, uansett bare rykter, vi får vente og se. Pr. idag finnes så vidt jeg vet bare piggy-back løsninger fra 3. part som f.eks. Hartge, BMS, etc. Ja vist det blir moro og se forskjellen ja! trodde når eg har valgt M adaptiven så blei den senket 10 mm på xdrive,men mulig eg tar feil. Ja spørs om en får vente litt med chipping, for har også kun sett dei piggy pack løysningane og det veit eg ikkje om er noken bra løysning,samt veldig dyrt viss ein skal ha dei dekt av garanti Nydelig bil! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Kjempeflott bil! Faktisk litt kul med de felgene der, kunne såklart vært litt lavere men det er ikke et must. Jeg tror vi har blitt så "vante" til å se skamsenkede biler rundtom at det har blitt "uvant" å se normal-høye biler som denne, men lar man det vokse litt på seg er det jo egentlig ikke så gærnt. Samtidig er det jo behagelig å slippe og tenke på hvordan man må kjøre for å unngå å ta nedi overalt, da særlig mtp. at dette er en bil av nyere dato og at den er ment daglig brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2013 Kjempeflott bil! Faktisk litt kul med de felgene der, kunne såklart vært litt lavere men det er ikke et must. Jeg tror vi har blitt så "vante" til å se skamsenkede biler rundtom at det har blitt "uvant" å se normal-høye biler som denne, men lar man det vokse litt på seg er det jo egentlig ikke så gærnt. Samtidig er det jo behagelig å slippe og tenke på hvordan man må kjøre for å unngå å ta nedi overalt, da særlig mtp. at dette er en bil av nyere dato og at den er ment daglig brukt. Takk for det, Ja felgene syns også eg passar fint, (blir fint på alle biler med rs stil,hehe) Ja er det som er så upraktisk med senka bil,på ein kvardagsbil, har vel egentlig senka samtlige bruksbiler og veit korleis det er med feil slitasje på dekk,subbing og sprekte plastikk deler (helst vinterstid med harde isklumper og snøplog .....) er lissom mye greiere på ein "treff/fin bil" så kan egentlig leve med den slik som den er, hværtfall ein god stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E3Sex Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 Nydelig bil! Bare litt senk og lys soting på framrutene så er denne perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Perfekt fargevalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Gratulerer med nydelig bil! Perfekt fargevalg Takk for det, er også veldig fornøgd med fargen. skal legge ut noken bedre bilder når eg kjem heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 La godt merke til denne bilen på jobb. Veldig riktig bil, men syntes den burde senkes litt. Alle nye BMWer er sinnsykt høye originalt, skjønner det ikke :S Skal det ikke være sportselige biler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 Ja, blei veldig fornøyd, men syns også gapet mellom skjerm og felg er for stort. Hadde det fluktet litt bedre hadde det vore heilt topp. Får sjå om det blir ein lett senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 Fytti for en rååååå bil!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå