Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
beklager å måtte skuffe deg, men jo : ) gjør jo tydligvis det på min da : )

0-100 på din bil er oppgitt til 10,9 sekunder. Ifølge deg skal du etter montering av denne boksen klare det samme på 4,9 sekunder, som er 0,3 sekunder raskere enn e46 M3, og like raskt som M3 CSL.

Hvordan du i det hele tatt tror på noe slik er for meg helt uforståelig, men en ting er sikkert, og det er at dette rett og slett er umulig.

Skrevet
beklager å måtte skuffe deg, men jo : ) gjør jo tydligvis det på min da : )

0-100 på din bil er oppgitt til 10,9 sekunder. Ifølge deg skal du etter montering av denne boksen klare det samme på 4,9 sekunder, som er 0,3 sekunder raskere enn e46 M3, og like raskt som M3 CSL.

Hvordan du i det hele tatt tror på noe slik er for meg helt uforståelig, men en ting er sikkert, og det er at dette rett og slett er umulig.

om du driter i teori for omtrent 10.9 sekunder så skal du se at bilen min ikke gjør 0-100 på 10.9 sekunder! tror du burde sjekke boka di med reel erfaring først : )

Skrevet
om du driter i teori for omtrent 10.9 sekunder så skal du se at bilen min ikke gjør 0-100 på 10.9 sekunder! tror du burde sjekke boka di med reel erfaring først : )

Hvorfor skal jeg drite i tallene BMW oppgir? Såvidt jeg kan se har du ikke oppgitt noe annet jeg kan basere meg på, og i tillegg er jo dine (veldig optimistiske/fantasifulle) tall også kun en teori (fra YouTube vel og merke) såvidt jeg kan se.

Du må gjerne komme med en fornuftig/realistisk forklaring, men frem til den kommer holder jeg nok på mitt. I tillegg kan du nok jekke deg ned et par hakk.

Skrevet

jekke meg ned? jeg lager et forum for å vise hva jeg gjør med bilen min og du begynner å kommentere usaklig på noe som ikke har med bilen min å gjøre? og når jeg svarer så nekter du og sier at det ikke er mulig??

testa bilen på nytt i går og da var den 1.5-2 sek raskere fra 0-100, og det er kun fordi den drittmotoren var daukjørt som faen før jeg satte på boksen! så dere som sier det ikke funker har i allefall ikke prøvd den : )

Skrevet

Det har jo noe med din bil å gjøre når du skriver du har kjøpt den, og videre skriver at bilen din klarer sprinten fra 0-100 seks sekunder raskere med denne montert?

Jeg ser heller ikke at jeg har kommentert usaklig noe sted, og jeg har fortsatt ikke sett en logisk forklaring på hvorfor dette skal være mulig, annet enn "yuotube it", og "for jeg sier det".

Uansett, jeg gir opp, og ønsker deg lykke til med raketten din.

Skrevet

bare fordi det funker for meg trenger ikke å bety at det funker for andre, greit nok.. 6 sekunder var med den nedsota motoren med slapp clutch og 95 oktan, men om du hadde satt på en sportsknapp på bilen så hadde det funka på samme måte, bilen GÅR faktisk bedre og det er bra for motoren ;) 0-100 med 98 oktan = 1.5-2 sek raskere nå og det sier litt på en 1.8l 4 sylindret 1200kg`s tung bil! ALLE som har prøvd bilen blir overasket og lurer på om den er chippet eller hva den er så det funker jo tydligvis for noen! : )

Skrevet

testa bilen på nytt i går og da var den 1.5-2 sek raskere fra 0-100, og det er kun fordi den drittmotoren var daukjørt som faen før jeg satte på boksen! så dere som sier det ikke funker har i allefall ikke prøvd den : )

Så du har altså redusert tiden fra 23 sek til 21-21,5? Og folk som prøver bilen din tror den er chippet? River skinnet av pølsa denne bilen her tydligvis :mrgreen::applause:

Skrevet
Raptor felgene er ikke tilfeldigvis til salgs? :)

kan muligens selge til rett pris : ) men jeg aner ikke hvor mye de er verdt etter oppusing så... etter det jeg har blitt fortalt er det ekte m3 felger : )

Skrevet

Fått bestilt meg noen nye deler i dag! : ) i morgen er det bimmertreff og søndag er det treff på "cash & carry" :P

Her er dela jeg bestilte i dag ;)

Frontlykter, 1500kr.

n89sttetsobfncu7pjwh.jpg

Sideblinklys 300kr.

joem7qvi9k46438facl5.jpg

Frontblinklys 200kr.

7ic62s7835kwrzxk0mbs.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...