handopando Skrevet Juli 25, 2013 Share Skrevet Juli 25, 2013 kjopte meg en e46 316i 2004 mod i fjord, har begynt aa pusse litt paa den men ikkenoe grovre... planer for bilen fremmover i aar! maa ogsaa legge til at bilen skal bli "shadowline"! alt som er crom er listene rundt dorene! -montere senkesett (begynner paa fredag) -bbs felger som sommerdekk -montere navi i bilen. -montere fullt mtech 2 sett (framfanger er satt paa) -lakkere calippere, men vet ikke hvilken farge jeg skal gaa for... -lakkere alle listene rundt bilen svarte igjen siden de er blitt blasse -har noen raptor felger jeg skulle hatt pusset opp igjen -montere bass og bedre anlegg (bassen er satt inn og for aa nevne det saa er ikke det en aktiv sub i bagasjerommet... det er en spesialbygd kasse med likt trekk som bagasjerommet og alt er skult. elementet er rettet inn i seteryggen og lyden er fantastisk! ) -montere monitorer i nakkestottene -vindusheiser bak -soting av vinduer -nye lykter (har bare satt inn egene ringer atm) mtech frontfanger ink grill og lys! bilen for senking og med daarlige felger disse felgene maa rettes litt! fikk dem for 2500 ink helt nye dekk! glad jeg ikke kjorte bimmer den morgenen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handopando Skrevet Juli 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2013 legger ut bildene paa nytt, litt storre litt kantkjorte! fikk felgene billig som sakt! bare 2500 ink nye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handopando Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 nå har jeg fått på senkesettet, det ble over all forventning! Supersport black evolution, kosta meg 5 lapper ink frakt... billige greier som funker konge! skrudde den helt ned foran og nesten helt ned bak (o.5 cm). Hadde full bil i helga, ca 2-250 kg og det subba ikke en eneste gang i hjulbuene bak måtte sette på spacere forran, prøvde først 0,5 men ble for lite så satte på 1 cm noe som funka bra! Skal sette 0.5 spacerene bak etterhvert, men tror jeg må ha litt mer dekkstrekk først kjører 245 på 10.5" felg og det er litt kjett.... tenker på å sette på 220 eller 215 bak og 205 forran for å få endel dekkstrekk! her er iallefall noen bilder av bilen! her er bilen senket og uten spacere! med spacere på 0.5 cm, ser høy ut bak pga bakken den står i Nå kommer snart en POWERBOX i posten, nye lykter og soting er i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Powerbox? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handopando Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Powerbox? ja, eller pedalbox! Funket som faen med 98 oktan. 0-100 ca 6 sek fortere er en boks du setter på mellom gasspedalen og ledningen som går inn i gasspedalen, den øker signlet til dysene og gjør så bilen går mye bedre! den har 3 steg, power, power + og øko! verdt 1990 kr om du er intresert i litt mer fart fra de samme 118hk som sitter der fra før DTE systems har dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Får ikke mer hk med pedalbox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handopando Skrevet August 8, 2013 Forfatter Share Skrevet August 8, 2013 Får ikke mer hk med pedalbox. har aldri nevnt mer hk heller jeg sier at du får mer ut av de få hestene som allerede er der, og trust me... det FUNKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Mener du at den plastikk boksen skal dra av 6 sekunder av 0-100 tiden din? Jeg ønsker video før og etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handopando Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Mener du at den plastikk boksen skal dra av 6 sekunder av 0-100 tiden din?Jeg ønsker video før og etter. Det er helt riktig det skjønner du : ) youtube it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Beklager, men det eneste en slik boks gjør er å endre karakteristikken på gasspedalen, og gjør nok heller lite og ingenting med 0-100-tiden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handopando Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Beklager, men det eneste en slik boks gjør er å endre karakteristikken på gasspedalen, og gjør nok heller lite og ingenting med 0-100-tiden din. beklager å måtte skuffe deg, men jo : ) gjør jo tydligvis det på min da : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Pedalboks er kun placebo-effekt desverre.. og 6 sekunder? Beklager men den må du lengre ut på landet med.. Hvorfor har ikke BMW satt opp slikt orginalt vis det er så billig og enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Gratulerer med 0-100 på rundt 6 sekunder i en 316! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 hahaha, for en vits. 6 sekunder fortere på 0-100? aner du hvor mye det egentlig er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Vis vi regner 0-100 på 10 orginalt.. Så da kjører du på 4 sek da? 1,5-2 sek fortere enn 330'en min med kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå