leif harald Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Det er S54 jeg er på jakt etter. Men ingenting å få taki i tyskland får tiden. Tror nokk senteret blir en slags grålig farge ja Gratulerer med fin M3. Har stått i gårdsplassen min den der, men det er nok et par eiere siden. Veldig fint og spesielt interiør i den. Takk, veldig fornøyd med bilen sålangt. Skal bli spennende å se når motor er satt oppi å ting begynner å ta litt form. Får håpe understell å diff er som det skal at jeg slipper noe tull med det. Fint interiør ja, synes ikke nakkastøttene er så fine da med de m3 merkene. Men interiøret er til salgs grunnet nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Noen som kan hjelpe meg med noen deler jeg trenger. -E36 6 syl motorfester -E34M50 bunnpanne -E36 m3 svinghjul, clutch og trykkplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Mener jeg har E36 M50 motorfester liggenes på loftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Z4M hjerne, må bytte elnettet på motoren til e46 m3, inkl e46m3 hjerne. Denne z4m hjernen er et annen hjerne som dere ser, får de som vet hvordan en e46m3 hjerne er med 4-5 stikk. Motoren er en 2007 mod, gått under 30 000 km. Mener jeg har E36 M50 motorfester liggenes på loftet Ok, hva skal du ha får disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Fine bil Leif, blir spennande detta Og for ei bling klokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 10, 2013 Forfatter Share Skrevet August 10, 2013 Fine bil Leif, blir spennande detta Og for ei bling klokka Takk Bjarne Det er nokk ikke min klokke, det er armen til han tyskeren jeg har kjøpt motor osv av Han som har tatt bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Nydelig bil du har kjøpt deg. Ble meget bra med sota lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 12, 2013 Forfatter Share Skrevet August 12, 2013 Nydelig bil du har kjøpt deg. Ble meget bra med sota lyktene. Takk, har en del mer planer. Håper den blir klar til neste sessong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Jeg får ikke sett noen bilder i denne tråden? Alle andre tråder viser bildene:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 må følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 14, 2013 Forfatter Share Skrevet August 14, 2013 Bildene skal funke nå hvertfall Motoren ble endelig sendt også i går, i følge selger. Samme med girkasse osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 28, 2013 Forfatter Share Skrevet August 28, 2013 Gjort litt de siste dagene. Montert nytt interiør, lykter, motor osv. Girkasse kom også her en dag med posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Nydelig bil, Leif Harald! Skulle ønske denne var å se i aksjon på årabrot i helga.. Følle me her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 Dette her må jo bare bli rått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 *Vil se mer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå