Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit


 Share

Anbefalte innlegg

Flott skute! Kor bestilte du spasere? Merkar du noko til dårligare balanse i hjula (risting v/fart) eller sporing på dårlig vei?

Spacere handlet jeg hos parts&retards.

Merker så vidt litt sporing på dåtlig vei, men ingenting i forhold til hva det var før med originalfelger og runflat hjul.

Litt sporing må man vel regne med på slike dimensjoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :D!!

velding enkelt igrunn :-)

google "change grill e61" så finner du fort enkle diy :-) tok 5 minutt å skifte på min gamle bil...

anbefaler BMW performance grill da den er høyglans sort og ikke matt som "resten" har.. :-)

Hvor får jeg handlet denne grillen da?

Har funnet ut at jeg venter til våren med å senke bilen. (Tror jeg) ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har endelig fått montert på senkesett fra Hartge og det ble gromt ja.Brukte ca 2 timer på monteringen inkl.kaffepause.Bilen skal få rulle en ukes tid før 4-hjulskontroll slik at fjærene får satt seg litt.

Et ting jeg lurer på er om stagene som følger med er "ferdig" innstilt til å matche høyden til fjærene og evt hvor mye jeg kan justere høyden bak med stagene.Høyden ser bra ut som den er og jeg regner med at fronten skal ned ca 1 cm når fjærene har gått seg til.Er et must på disse bilene at man får rett stuk.

Skal få lagt ut noen bilder av før og etter. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en grei jobb,fordel å være 2 da man må bryte forstillinga ganske hardt nedover for å få ut demper.Er ganske trangt da disse bilene er utstyrt med multilink-ledd,dvs at leddet rundt demper er ikke delbart i nedkant av demper.Skal få lagt ut bilder i løpet av kvelden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...