Gå til innhold

Min Bmw E61 ///Msport Alpinhvit

Share

Anbefalte innlegg

Klokka etc på min har ennå ikke blitt resatt, men er den meldingen jeg får.. "High battery discharghe" eller noe slikt.

Kan koblet av IBS'en å se om det hjelper, da skal i såfall ikke slike ting skje, men til gjengjeld så forsvinner jo poenget med den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min bil så er det kun at ingen lys utvendig ikke virker ved kuldegrader. Irrieterende nok.

På dama sin e91 så blir klokke og dato reset i tillegg ved kuldegrader.

Hjelper vel lite å bytte batteri også på hennes da om det er IBS som styrer dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kanskje batteriet er begynt å bli dårlig? Eller så er IBS'en dårlig. Skal jo ikke skje, uten en grunn. Hos meg tipper jeg at batteriet ikke er helt 100%, men lar det gå til bilen skal inn likevel.

Men sånn ellers så vet jeg ikke hvordan det er med å kode dette vekk, er nok mulig, men er det ikke slik IBS'en fungerer? Har du prøvd å koble den av å se om lysene da er som de skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig Mulig. :)

Edit: Skjer jo sånn på min og, da kun angle eyesa, men har alltid fått den feilmeldingen i etterkant. Gjerne flere dager senere, men uten å tenke på det du nevner. Mulig det er 2 forskjellige ting jeg "har" merket. Skjer jo òg kun med kulde.. Må følge med litt på dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de på 1-serien, og er igrunn ganske fornøyd. Henger bra, bråker ikke noe særlig, og de har heller ikke blitt noe slitt i løpet av sesongen. Nå har jeg riktignok litt andre dimensjoner enn det du vil ha (225/40-18), så jeg aner ikke hvordan det vil bli med sporing og slikt hos deg. Hos meg er det ingen antydning til dette ihvertfall.

På e61-en har jeg Vredestein Ultrac Sessanta i samme dimensjoner du ønsker. Disse er det veldig delte meninger om, spesielt når det kommer til sporing. Mine sporer ikke i det hele tatt, og jeg synes de gjør en god jobb utenom også (støy/grep/slitasje). Har personlig ingen problem med å anbefale disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Awt!

Jeg har tidligere hatt Vredestein Ultrac Sessanta på en Audi A4. Disse var i 19".

Kan ikke huske at det var ekstremt til sporing osv på dem heller. Det skal være bra dekk.

Prismessig ligger dem på ca det samme som Pirelli dekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...