Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka etc på min har ennå ikke blitt resatt, men er den meldingen jeg får.. "High battery discharghe" eller noe slikt.

Kan koblet av IBS'en å se om det hjelper, da skal i såfall ikke slike ting skje, men til gjengjeld så forsvinner jo poenget med den :P

Skrevet

På min bil så er det kun at ingen lys utvendig ikke virker ved kuldegrader. Irrieterende nok.

På dama sin e91 så blir klokke og dato reset i tillegg ved kuldegrader.

Hjelper vel lite å bytte batteri også på hennes da om det er IBS som styrer dette.

Skrevet

Tja, kanskje batteriet er begynt å bli dårlig? Eller så er IBS'en dårlig. Skal jo ikke skje, uten en grunn. Hos meg tipper jeg at batteriet ikke er helt 100%, men lar det gå til bilen skal inn likevel.

Men sånn ellers så vet jeg ikke hvordan det er med å kode dette vekk, er nok mulig, men er det ikke slik IBS'en fungerer? Har du prøvd å koble den av å se om lysene da er som de skal?

Skrevet

Ikke prøvd å koble fra noe som helst.

Dette skjer jo kun da det er kuldegrader så det spørs om det er bilen som gjør dette selv da for å spare strøm.

Skrevet

Mulig Mulig. :)

Edit: Skjer jo sånn på min og, da kun angle eyesa, men har alltid fått den feilmeldingen i etterkant. Gjerne flere dager senere, men uten å tenke på det du nevner. Mulig det er 2 forskjellige ting jeg "har" merket. Skjer jo òg kun med kulde.. Må følge med litt på dette. :)

Skrevet

Sitter og titter på dekkonline.com etter dekk til felgene.

Er det noen som har noen erfaring med Pirelli P zero nero GT ?

Eller noen som har noen andre dekk å anbefale?

Blir i dimensjon 245/30/20 og 285/25/20

Skrevet

Jeg har de på 1-serien, og er igrunn ganske fornøyd. Henger bra, bråker ikke noe særlig, og de har heller ikke blitt noe slitt i løpet av sesongen. Nå har jeg riktignok litt andre dimensjoner enn det du vil ha (225/40-18), så jeg aner ikke hvordan det vil bli med sporing og slikt hos deg. Hos meg er det ingen antydning til dette ihvertfall.

På e61-en har jeg Vredestein Ultrac Sessanta i samme dimensjoner du ønsker. Disse er det veldig delte meninger om, spesielt når det kommer til sporing. Mine sporer ikke i det hele tatt, og jeg synes de gjør en god jobb utenom også (støy/grep/slitasje). Har personlig ingen problem med å anbefale disse.

Skrevet

Takk for svar Awt!

Jeg har tidligere hatt Vredestein Ultrac Sessanta på en Audi A4. Disse var i 19".

Kan ikke huske at det var ekstremt til sporing osv på dem heller. Det skal være bra dekk.

Prismessig ligger dem på ca det samme som Pirelli dekkene.

• 3 weeks later...
Skrevet

245/30/20 og 295/30/20 . Vil funke greit dette på 9" og 10" felg ?

Eller bør jeg da gå for 25 profil bak ?

Utgjør dette vesentlig forskjell?

Skrevet

Ville nok gått for 25 profil bak.

Den setupen der er heeelt på grensa til det lovlige med 4.58% omkrets endring..

25 profil derimot, har en endring på 0.08%. Altså helt topp! :)

Skrevet

Selge orginal m sport felga?

Akkurat fått på andre hjul på bilen idag, men ble ikke helt fornøyd.

Mulig jeg da beholder m-sport felgene. Skal vurdere det de neste dagene om jeg liker "nyhjula" bedre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...