slados Skrevet Juli 26, 2013 Share Skrevet Juli 26, 2013 Har 20" concave felger på min med 245 fram og 285 bak og ennå så er det god plass opp til Hjulbue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2013 Har 20" concave felger på min med 245 fram og 285 bak og ennå så er det god plass opp tilHjulbue Høres bra ut! 10" brede felger du har og? Ingen som helst skuring? Med rett impress så funker det vel kanskje bra Det evige vanskelige felgvalget----!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Er 10" felger bak ja,ingen subbing og bilen ble lastet opp med 4 personer pluss full lass bak på langtur nå nylig så ingen problemmer med store felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Er 10" felger bak ja,ingen subbing og bilen ble lastet opp med 4 personer pluss full lass bak på langtur nå nylig så ingen problemmer med store felger Veldig fristet til å trykke "bestill" på felger ja! Men det er neimen ikke lett med felgvalget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Jeg har 10" med 305 bredde bak, no problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Jeg har 10" med 305 bredde bak, no problem. såpass ja det er hvertfall bredt nok Kjører nok med bilen org nå til vintern og handler litt felger så det er klart til våren. Altfor mye å velge i og ikke lett med hvit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Etter hva jeg har skjønt så har Hartge sluttet å produsere senkestag til luftfjæring på E61. Noen som har noe tips om andre som skaffer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Var en på forumet her som lagde sånne men jeg husker ikke hvem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Var en på forumet her som lagde sånne men jeg husker ikke hvem. Har prøvd å kontakte ham uten hell. Har også sendt forespørsel til div firmaer som driver med senk så da får man se om det blir noe positivt svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Nå står jeg fast og trenger deres meninger. Hvilke av disse GS felgene tror dere blir best på hvit E61? http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#205 ... erpakke_20 Ja jeg vet det er opp til hver enkelt og at det eneste som betyr noe er at JEG liker det. Men få høre deres meninger. Har dere tips om andre felger så kom gjerne med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Linken fungerer ikke, men på generelt grunnlag synes jeg det har vært mye tull med avflassing og generell kvalitet på GS sine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2013 Kanskje denne funker bedre http://www.gsbildeler.no/nettbutikk#205 ... erpakke_20 Aldri handlet noe fra GS så aner ikke hvordan kvaliteten er. Noen andre steder å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 De kom når jeg tastet inn registreringsnummeret mitt. De felgene som appellerte mest til meg var GS Fighter II og muligens GS Evolution-3, men jeg hadde nok ikke kjøpt noen av de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Drøyer nok felgkjøpet til vintern/våren tenker jeg. Fikk hvertfall positiv mail fra Strandveien Auto som fører Hartge. Dem hadde både fjærer til senk foran og stag til senk bak så da blir hvertfall det bestilt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Idag kom det pakke i posten. Hartge senkefjærer og stag så nå er vi igang! Spørs da om jeg klarer å vente til våren med felgkjøp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå