pure_stig Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Da var felger i boks! Mangler bare spacere og et nytt bakdekk nå så er det montering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 nam nam nam nam nam nam! copycat med god grunn du!! For de som ikke vet hvordan senket, hvit E61 med tonede ruter og 20" hartge hjul ser ut edit: husk å sjekke innsiden av felgene for sprekk da Hartge hjul har ett litt dårlig ryktet på akkurat det området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Her blir det copycat ja! Og med god grunn! Dette blir lekkert! Hmm... sprekk på innsiden? får tro jeg ikke har kjøpt katta i sekken nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Lurer virkelig på om jeg klarer å vente til våren med å få på Hartge senk nå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Vet du hvordan disse stagene fra hartge fungerer,er det bare å ta av de gamle og sette på de nye,tenker da på høyden.Er det justeringsmuligheter på stagene eller er de fastlåst til en bestemt høyde.Skal senke bilen selv snart og det hadde vært greit med mulighet for høydejustering på stagene for å få rett høyde bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Etter hva jeg har skjønt så har du litt å justere på med di stagene ja. Men det skal jeg sjekke. Bytter bare ut di gamle ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Skal du senke bilen i år eller venter du til neste år,legg gjerne ut bilder før og etter når du har senket den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Skal du senke bilen i år eller venter du til neste år,legg gjerne ut bilder før og etter når du har senket den. Tjaaaa.. det ser jeg da jeg har fått på Hartge felgene Men det er ikke så mye igjen av sesongen før vinterhjul må på, så jeg får se. Skal ta bilder med org m-understell og 20" ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Har bestillt senkefjærer og stag fra hartge,blir montert neste uke.Skal få lagt ut bilder når ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Ahh knall. Da får montert før meg. Skal du montere det selv eller leverer du bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Har en kamerat som er verksmester på et lokalt bilverksted og er grei nok til å ta det på kveldstid,får samtidig utført 4-hjulskontroll.Bestillte senkesett fra strandveien auto,det samme som det du kjøpte,blir spennende å se hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Spacere ankom idag. Mangler bare dekket nå så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 ENDELIG fått montert Hartge felgene! Må si disse felgene kler bilen veldig bra. Mangler bare Hartge senken nå så blir det toppers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Hvordan er det å skifte grill på disse bilene? Kompliserte greier eller er det bare "napp ut og bytt" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Flott bil !! velding enkelt igrunn google "change grill e61" så finner du fort enkle diy tok 5 minutt å skifte på min gamle bil... anbefaler BMW performance grill da den er høyglans sort og ikke matt som "resten" har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå