turbo1991 Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Heisann Har et uorginalt xenon kitt til min e39 og ene pæra gikk her om dagen, noen som vet hvor jeg får kjøpt dette i Norge ? Vet at man kan få fra Usa men er så lang ventetid, kan ikke drive å kjøre uten lys... Legger ved bilde for å se en kjenner igjen dette kittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 30, 2013 Share Skrevet Juli 30, 2013 Biltema selger, D2S regner jeg med det er. http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilreserv ... 00K-35474/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 vvme.com er hvertfall billig, og rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Autolights.no har reservepærer til ettermonterte xenonkit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Autolights.no har reservepærer til ettermonterte xenonkit Det er greitt nok det, men det ser ut som om det er en pæresokkel til den der, har uorginalt Vvme sett i mine orginale Xenon lykter og der er det egne sokler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Autolights.no har reservepærer til ettermonterte xenonkit Det er greitt nok det, men det ser ut som om det er en pæresokkel til den der, har uorginalt Vvme sett i mine orginale Xenon lykter og der er det egne sokler. Er ikke det bare en vanlig pæreholder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 1, 2013 Share Skrevet August 1, 2013 Sjekk med Autolights.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Den "pæresokkelen" er noe han jeg kjøpte kitet av har modifisert til, altså ikke noe som hører til kitet -Hilsen tidligere eiger av bilen, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Den "pæresokkelen" er noe han jeg kjøpte kitet av har modifisert til, altså ikke noe som hører til kitet -Hilsen tidligere eiger av bilen, hehe Hmm, ja er visst slike jeg har for at mitt uorginale Xenon kit skulle passe med mine orginale lykter: http://www.ebay.com/itm/X2-D2S-D2R-D2C- ... 78&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 http://www.vvme.com/hid-headlights/hid- ... ment-bulbs Pærer (Velg (D2S) Skal passe både orginal og uorginal xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå