Jump to content

blinklys tar av! e39

ulriksen
 Share

Recommended Posts

hei hvorfor blinker blinklysene fort på e39 selv om alle pærene fungerer og blinker.?

har sett flere e39 med samme problem. jeg har en 97 mod så jeg trur jeg har den gml type lysmodul?

er det denne som kødder med meg eller? noen som har vært borti dette

Samme hos meg, men det skjer bare av og til og som regel etter at jeg har kjørt med henger, mistenker at det kan være noe dritt inni henger kontakten som kan skape overslag el noe.

alle fungerer helt fint. alt av lys fungerer men sånn i ny og ned når jeg blinker til venstre så klikker blinklyset helt i ca 8 sec så fungerer den igjen. men ingen har peil på lysmodul til e39? det jeg har fått med meg er at det er 2 utgaver av dem,

alle fungerer helt fint. alt av lys fungerer men sånn i ny og ned når jeg blinker til venstre så klikker blinklyset helt i ca 8 sec så fungerer den igjen. men ingen har peil på lysmodul til e39? det jeg har fått med meg er at det er 2 utgaver av dem,

En for Xenon og en for halogen.

okay en for xenon og en for halogen. men er det ikke forskjell fra preface til facelift også? håper det er så enkelt med å bare bytte lysmodul så er jeg kvitt blinker problemet. vis jeg anskaffer ny må den omkodes?

Dårlig kontakt i blinklys pæresokkel som gjør at blink bare virker periodevis. Har sett dette selv, og et dunk på lykten kan være nok til at pæren kobler ut. Har dere sjekket at alle lysene blinker når dette skjer?

okay en for xenon og en for halogen. men er det ikke forskjell fra preface til facelift også? håper det er så enkelt med å bare bytte lysmodul så er jeg kvitt blinker problemet. vis jeg anskaffer ny må den omkodes?

Den må kodes ja.