ulriksen Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 hei hvorfor blinker blinklysene fort på e39 selv om alle pærene fungerer og blinker.? har sett flere e39 med samme problem. jeg har en 97 mod så jeg trur jeg har den gml type lysmodul? er det denne som kødder med meg eller? noen som har vært borti dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 har samme dritet selv, helt plutselig turboblink, og så like plutselig normal blink. kun til ene siden hos meg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Samme hos meg, men det skjer bare av og til og som regel etter at jeg har kjørt med henger, mistenker at det kan være noe dritt inni henger kontakten som kan skape overslag el noe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulriksen Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 okay det er bare en side på min som klikker og. men hva kan det skyldes? er det lysmodulen eller er det blinklys ræle som i gml biler Link to comment Share on other sites More sharing options...
kabeldeigen Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Forskjellige pærer i blinklysene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulriksen Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 alle fungerer helt fint. alt av lys fungerer men sånn i ny og ned når jeg blinker til venstre så klikker blinklyset helt i ca 8 sec så fungerer den igjen. men ingen har peil på lysmodul til e39? det jeg har fått med meg er at det er 2 utgaver av dem, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haug530D Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 alle fungerer helt fint. alt av lys fungerer men sånn i ny og ned når jeg blinker til venstre så klikker blinklyset helt i ca 8 sec så fungerer den igjen. men ingen har peil på lysmodul til e39? det jeg har fått med meg er at det er 2 utgaver av dem, En for Xenon og en for halogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulriksen Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 okay en for xenon og en for halogen. men er det ikke forskjell fra preface til facelift også? håper det er så enkelt med å bare bytte lysmodul så er jeg kvitt blinker problemet. vis jeg anskaffer ny må den omkodes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ulriksen Posted August 7, 2013 Author Share Posted August 7, 2013 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
BRIO Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 Dårlig kontakt i blinklys pæresokkel som gjør at blink bare virker periodevis. Har sett dette selv, og et dunk på lykten kan være nok til at pæren kobler ut. Har dere sjekket at alle lysene blinker når dette skjer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alpejohn Posted August 7, 2013 Share Posted August 7, 2013 okay en for xenon og en for halogen. men er det ikke forskjell fra preface til facelift også? håper det er så enkelt med å bare bytte lysmodul så er jeg kvitt blinker problemet. vis jeg anskaffer ny må den omkodes? Den må kodes ja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts