bmw25 Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Min e46 320coupe er tom for strøm. Og batteriet må lades. Batteriet er bak, og jeg kommer ikke meg inn dit når det ikke er strøm! Bagasjeluken vil ikke opp uten strøm tydligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Startkabler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Opp med panseret! på passasjerside oppe ved torpedoveggen, der har du en plusspol og en minuspol som du kan koble laderen til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Har du ikke nøkkel på bagasjeluka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw25 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Fungerte ikke med nøkkel i luka når jeg prøvde.. Nå har jeg ikke prøvd minus og pluss polen med torpedoveggen, men jeg var så lur at jeg kobla ifra minuspolen på batteriet(var egentlig meningen å ta ut batteriet for å ta det på lading, men så måtte jeg plutselig stikke) før jeg tok igjen luka. Vil vel muligens ikke funka å bruke polene med torpedoveggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Hvorfor skulle ikke det fungere ? do it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 setter du laderen på polene i motorrommet så får du ihvertfall strøm i systemet så du får opp bakluka. kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Sikker på at han får strøm uansett? Om minuspolen er av bake er jo ikke kretsen heil.... Tror det fort kan bli ett problem :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Men når man bruker startkabel pleier man å ta på en kabel på en pol, og den andre på noe annet pga gnister og knallgass. Bruker f.eks. Plusspolen i motorrom, og minus på dempertårn, motorblokk e.l. Så da blir det jo i praksis som å droppe å ha minusen på batteriet tilkoblet (som TS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juli 31, 2013 Share Skrevet Juli 31, 2013 Du kan bruke startkabler fra et hvilket som helst 12V batteri til de to nevnte polene i motorromemt, for å få liv i bilens elektriske systemer. Selv uten tilkoblet batteri i den aktuelle bilen. Been there, done that. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå