vegard89 Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Hei. Som jeg nevner i tittelen så lurer jeg på om bmw 320 e36 kom med trommelbremser bak på di første årsmodellene? Vet at 1,6 og 1,8 kom med det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2takt Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 Ser ikke sånn ut ifølge ETK ihvertfall. 320 Har vel alltid hatt skiver rundt hele bilen, men det er trommelbrems på håndbrekket hvis det var det du mente. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegard89 Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 Ok ja veit at di kom trommel på håndbrekket. Noen som mener at di kom med trommel bak så derfor jeg spør her på forumet Takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBrum Posted August 1, 2013 Share Posted August 1, 2013 E36 320i er aldri blitt produsert med trommel bremser bak. Da er det i så fall en bil som det er satt større motor i. Og med trommel bremser er den vel egentlig ikke godkjent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegard89 Posted August 2, 2013 Author Share Posted August 2, 2013 Det jeg trudde igrunn.. Tusen takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts