wagon Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Har en 2005 E61 530d som ikke har aux, og det er kjiper'n... Om jeg kjøper denne kabel'n og kobler bort cd-veksleren må jeg programmere om software i bilen for å få dette til å fungere? Eller velger man CD som vanlig ? Tar imot tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Ingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Aux har en egen inngang, og har ingenting med CD-veksleren å gjøre. For å aktivere aux-inngangen kreves det koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet August 4, 2013 Forfatter Share Skrevet August 4, 2013 Ok takker, da må jeg snakke med en på BMW som kan ordne dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet August 4, 2013 Share Skrevet August 4, 2013 Evt en i nærheten som kan gjøre det for deg til en rimelig penge sist jeg spurte skulle bmw ha 2500,- for en programmeringsjobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå