Djwik Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 snakka med bmw i dag å hørte om jeg kunne bruke en brukt abs pumpe isteden får å kjøpe ny til flere tusen og det var vist ikke noe problem så da får vi se om vi får tak i noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 har nå fått tak i ei pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 ja hadde en liten økt på verkstedet i dag måtte bytte det ene støtdemper festet bak skulle egentlig ha bytta dette når jeg bytta fjærer og dempere bak i sommer og det gjorde jeg på den ene siden men det ene topp feste jeg fikk mangla foringa så jeg måtte bytte det og nå klakka det så mye at jeg blei nødt for å bytte det nå glemte å legge ut bilder av dette tidligere så tar det nå og da var nytt topp feste på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 også noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMpowerAuto Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Blir bra bil av det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Blir bra bil av det der ja satser på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 ja da har jeg bytta abs pumpa jeg kjøpte av MeSs her på forumet og den funker fint må fortsatt bytte den ene sensoren bak sånn at jeg får sletta lampa men feil koden på pumpa er borte bilde er av gamle under demontering glemte å ta bilde av den nye men det ser jo helt likt ut så spiller vel ikke så stor rolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Vurderte nesten, bare nesten, 318tds før jeg endte med 525. Hvordan går denne, forbruk osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 forbruket er rundt 0,5 på mila ville helst ha 525 eller 325 tds for den har mye grommere lyd men kunne ikke finne noen billige men når det er sagt så er dette den mest økonomiske bilen jeg har hatt sånn forbruksmessig men det er en helt grei bruks bil forige eier har bare brukt den som vinter bil og det bærer bilen preg av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 har besluttet og beholde bilen i vinterhar fått kjøpt ei bra brukt front ruteogså har jeg fått lagt på vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 har bestlit bremser foran og bak til bilen som kommer i løpet av ukaogså kommer det noe småtteri fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 har nå fått bremsene jeg bestilte fra tyskland tok 1 uke fra jeg bestilte til jeg fikk demkjøpte skiver og klosser foran og bak + slanger foran og slitasje varslerekosta 1100,- ink mva og fraktkjøpt hos www.autoteile-gode.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 12, 2013 Forfatter Share Skrevet November 12, 2013 ja fører døra mi har gått i låsog staga fra håndtaka har røket når døra var lukket igjenså jeg må da skjere opp døra fra utsiden for og åpne døraså da må jeg ha tak i en dør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 16, 2013 Forfatter Share Skrevet November 16, 2013 klarte og få opp døra på bilen i dag så slipper å bytte døramen jeg må skifte låsekasse og sentrallåsmotor for de funker ikkemen kan bruke den så lenge jeg ikke låser fører døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå