M3baann Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Har en e38 som i det siste har begynt å klunke i forstillinga, skjer i fartsdumpler, ujevne veier og helt ekstremt på grusveier. Høres ut som hele forstillinga kommer i fanget på deg. Har også problemer med at det rister i bilen under kjøring over 70 km/t. Når jeg bremser ned fra 90 og ned til rundt 60 rister det kraftig i rattet. Men dette skjer ikke alltid. Er det noen sammenheng i disse 2 feilene. Lurer på det er casterstagene som er synderne, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 5, 2013 Share Skrevet August 5, 2013 Lurer på det er casterstagene som er synderne, men er ikke helt sikker. du har nok funnet feilen selv der gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3baann Skrevet August 5, 2013 Forfatter Share Skrevet August 5, 2013 Er disse lette å bytte ut selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 hender det er litt knot da disse er presset,så skal du bytte de anbefaler jeg egentlig å kjøpe powerflex foringer (jeg synes de er lettere å montere å de er bedre) men du kan jo kjøpe komplett arm,den er jo noe lettere å bytte ,men koster jo en del mer da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet August 6, 2013 Share Skrevet August 6, 2013 Kjøp casterstag uten foring på koed samt powerflex, kanskje den beste oppgraderingen man kan gjøre i forstillingen på e38/39 spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå