Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse felgene kom vel aldri i 18" orginalt da men..

Edit; 10000kr for uorginale 18" felger med dekk du kan kaste? Glem det.. Kjøp heller felgpakke hos Gs.

Skrevet
Disse felgene kom vel aldri i 18" orginalt da men..

Edit; 10000kr for uorginale 18" felger med dekk du kan kaste? Glem det.. Kjøp heller felgpakke hos Gs.

Hvordan kan det ha seg at når det søkes opp i online ETK på dele nr så får enn opp uorganle deler?

Skrevet

De du linker til er ikke like Glenno. De i annonsen har "tette" spiler, mens dine er åpne. Det er kun sistnevnte som er originalt til e6x såvidt jeg vet. Hadde sistnevnte selv til min e61, men de ble solgt for under halvparten av det de på finn.no ligger til, og det med brukbare dekk.

Skrevet
De du linker til er ikke like Glenno. De i annonsen har "tette" spiler, mens dine er åpne. Det er kun sistnevnte som er originalt til e6x såvidt jeg vet.
Delenr er vel også enn viss indikasjon på at det er orginale? Om så stemmer vil jo det ha vært 18" orgialt som kom med nevnt model? Jeg bare spørr for å få bedre viten :-).
Skrevet

Ja, om det er delenummer på disse og dette er et BMW-delenummer som kommer opp på f.eks. RealOEM så er de originale.

Skrevet
Ja, om det er delenummer på disse og dette er et BMW-delenummer som kommer opp på f.eks. RealOEM så er de originale.
Takk for litt lære :-)
Skrevet

Og style 166 som er i link i trådstarters post. nr. 2 ble vel kun levert som 19" og til E6x M5 og M6: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/166

De Glenno linker til er style 135 og ble levert til flere modeller: http://www.bmwstylewheels.com/bmw/135

Så de felgene du(trådstarter) vurderer er nok sikkert ikke originale og er nok verdt under halvparten av det selger ønsker.

Masse style 135 ute som har blitt solgt eller ligger for salg. Har merket meg at de går normalt sett for 5000-6000ish med dekk. Jeg solgte mine for ca. 4500 med RFT dekk med masse mønster igjen.

Skrevet

Jeg selger originale M felger med splitter nye dekk til under den prisen. Har sittet på en e90, vet dog ikke om de passer til e60 men.

Skrevet
Jeg selger originale M felger med splitter nye dekk til under den prisen. Har sittet på en e90, vet dog ikke om de passer til e60 men.

Uvesentlig. Helt feil innpress..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...