Gå til innhold

Min BMW E36 M3 ..Black & Yellow..

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Lå ved siden av deg på Helsfyr krysset i dag, så veldig pen ut. Kan vel ikke mene at du ikke liker Dakar gelb, en av de peneste fargene på e36 jo.

Aha :) Ja, jeg syns nok greit i mengden!

Altså jeg er mer fan av skikkelig gul farge kontra matt gul som denne er. Syns heller ikke E36 passer såå godt til denne fargen, men smak og behag det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M3 i gult er sexy!

Er så mange kjedelige anonyme farger på M3'er, denne står litt ut, som en M3 burde.

En dag skal jeg ha en M3, da gjerne i gult.

Men hvis du ikke liker den, hvorfor kjøpte du denne?

Og hvis den får deg til å spy, hva med en wrap?

Hehe.. Planen var egentlig E46 M3, men den jeg ville ha ble solgt og trengte bil kjapt så fikk nok ikke tenkt skikkelig igjennom fargen før kjøp.. :)

Bilen ellers virker veldig bra, så hvis jeg skal beholde denne tror jeg nok den må i lakkboksen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med m3! Trur ikke MV RS leppa er så vanskelig å få tak i som ryktene skal ha det til :)

Forresten, hvis du ikke liker dtm potta kan jeg bytte likt fra cat og bakover med min orginale m3 eksos

Thnx! Morsom bil med herlig 6'er lyd :)

Leppa får man tak i uten problem ja.

Er ikke veldig fan av den bakpotta nei, vil gjerne ha med rette stusser istedet. Men du tenkte da på orginal eksosen som står på bilen din pr.idag? De pottene blir litt for små desverre.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med m3! Trur ikke MV RS leppa er så vanskelig å få tak i som ryktene skal ha det til :)

Forresten, hvis du ikke liker dtm potta kan jeg bytte likt fra cat og bakover med min orginale m3 eksos

Thnx! Morsom bil med herlig 6'er lyd :)

Leppa får man tak i uten problem ja.

Er ikke veldig fan av den bakpotta nei, vil gjerne ha med rette stusser istedet. Men du tenkte da på orginal eksosen som står på bilen din pr.idag? De pottene blir litt for små desverre.. =/

Helt enig ;) ja, tenkte på den ja. Begge to har sikkert planer om å kjøpe ny catback uansett da, men tenkte bare hvis du ikke likte den, så var det helt greit som et bytte mens vi venter på å kjøpe ny etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det enda en ny bil ja :P synes ikke du skal lakke opp denne bilen, da jeg ikke tror det er altfor vanskelig å selge en dakargelb e36 m3! hadde heller foliert bilen, og gjort det ordentlig med dørkarmer osv, så du slipper synet ordentlig :) eller hva med plastidip? det koster ikke mye, du gjøre det selv og få det ordentlig inn i kriker og kroker uten noe skjøt osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...