Jay-O Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Tråler nettet etter alternativer til de standard leverandørene som er her i "området", GS, Koed, Schmiedmann, og fant frem en lovende side i statene som heter FCPEuro. Fant f.eks. et 16 stykkers Meyle/MeyleHD sett til forstillingen til E28/24 til 4500,- med frakt (eks mva da). Noen her som har prøvd disse? Skal bestille litt snacks fra de idag tenkte jeg og prøve de på service og levering, pris syns jeg ikke det var noe å si på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Sjekk www.car-parts24.com. Har fryktelig god erfaring derfra. Har vel handlet for litt over 20000 der nå.. 40 Euro i frakt uansett hva du bestiller. Dem har Lemforder som sies og være deleleverandør til bmw. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet August 9, 2013 Forfatter Share Skrevet August 9, 2013 Takk for tipset, skal sjekke de ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpoint Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Har brukt FCPeuro en gang før, og har ikke noe negativt å si om det. Eneste er at man må beregne litt leveringstid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 10, 2013 Share Skrevet August 10, 2013 Jeg har foresten handlet med det som er fcp i usa, er vel fcpgroton det heter? Handlet en del volvo deler der. Helt ok. Men carparts24 bruker ca ei uke på levering.. Og så får du regning fra dhl etterpå med moms osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 11, 2013 Share Skrevet August 11, 2013 Jeg har nylig bestillt fra http://www.lott.de/ eller fra deres Ebay salg, men det blir noelunde det samme, betalte 30 Euro i frakt for komplette bremser foran og bak, i tilegg så frakter de med Dhl men jeg ser at det er overlevert til posten som da tar seg av fortollingen, så da slipper man de dyre fortollingsgebyrene til Dhl. Bestillte den 02.08 og har nok delene på tirsdag De fører også Meyle og Lemførder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå