Gå til innhold

Hvite tåkelys på E92?

E92_coupe
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte xenon kit til mine tåkelys. Startet med 6000k men ble alt for blått, er nå på 5000k og forsatt litt blåskjær, men ser veldig bra ut. Kjempe sterkt lys, men er en del jobb å montere. Du må installere en relay som jeg måtte trekke fra lykt til lykt samt montere til + og - på i motorrommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøpte du det kitet?

Og hvordan blir det med feilkoder?

Kjøpte det her http://www.ebay.com/itm/SLIM-HID-XENON- ... 8e&vxp=mtr

Selgeren er en k*k, men varene er som beskrevet, og har enda ikke vært noe tull. Du kan fint kjøre uten relay, men da kan det være hende du vil slite å få lysa på innimellom. Måtte gjerne starte bilen 2-3 ganger før jeg fikk grøftlys, men med relay slipper man dette, og ikke noe feilmelding, men igjen må man trekke litt kabler da det skal jordes 3 plasser og ha strøm i tillegg.

Jeg endte på 5000k pærer, og lyset er hvitt, men ser du på lykta er det blåskjær noe som ikke passer med mine ae, så jeg må nok bytte ae etterhvert for at ting skal bli mer likt. Men jeg er fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selgeren er en k*k, men varene er som beskrevet, og har enda ikke vært noe tull. Du kan fint kjøre uten relay, men da kan det være hende du vil slite å få lysa på innimellom. Måtte gjerne starte bilen 2-3 ganger før jeg fikk grøftlys, men med relay slipper man dette, og ikke noe feilmelding, men igjen må man trekke litt kabler da det skal jordes 3 plasser og ha strøm i tillegg.

Jeg endte på 5000k pærer, og lyset er hvitt, men ser du på lykta er det blåskjær noe som ikke passer med mine ae, så jeg må nok bytte ae etterhvert for at ting skal bli mer likt. Men jeg er fornøyd!

Etter å ha prøvd 4 forskjellige kit på min 2010 E91 Msport å det funker på begge sider når jeg kobler det på men med en gang jeg stopper bilen å skal kjøre igjen sliter jeg alltid med en av sidene å gikk over til LED men det lyser jo såvidt ! :P Så derfor lurer jeg på hva du mener med dette RELAY tingen ? Er det noe du bestiller eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd 4 forskjellige kit på min 2010 E91 Msport å det funker på begge sider når jeg kobler det på men med en gang jeg stopper bilen å skal kjøre igjen sliter jeg alltid med en av sidene å gikk over til LED men det lyser jo såvidt ! :P Så derfor lurer jeg på hva du mener med dette RELAY tingen ? Er det noe du bestiller eller ?

Hvis du kontakter han som har det produktet på ebay som jeg linka litt lengre opp, så tar han 20$ tror jeg det var for relet. Kobler en kabel til batteri, og 2 til jording og funker som en drøm. Nå lyser begge lysa, og ikke bare 1. Et tips for å få begge til å fungere uten relet er å sette lysa til park, starte bilen, starte grøftlys også skru over til hovedlys. Da fungerer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...