StigJ Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Ikke tilfeldigvis noen som har Falken FK453 235/40 på 8" felg som har lyst til å dele litt erfaring?
SSM Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Såg du hva som skjedde med mine Falken dekk på Rudskogen? Bare å styre unna.
StigJ Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Nei hva skjedde? Men disse skal aldri smake bane. Så jeg har allerede bestilt meg ett sett.
nimitz Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Er vel litt sent og innhente erfaring hvis du allerede har bestilt dekkene. Det er noe man gjør FØR man kjøper dekkene.
Clevion Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Er vel litt sent og innhente erfaring hvis du allerede har bestilt dekkene. Det er noe man gjør FØR man kjøper dekkene. Vis du ser når han faktisk spurte og fikk et svar, så er det 5 dagers mellomrom, som er nok til og gjøre en besluttning.
Morty999 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Såg du hva som skjedde med mine Falken dekk på Rudskogen?Bare å styre unna. kjørt med slike på bane mange ganger jeg uten problemer... så du har nok fått noe feilprdusert bare
StigJ Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Er vel litt sent og innhente erfaring hvis du allerede har bestilt dekkene. Det er noe man gjør FØR man kjøper dekkene. Vis du ser når han faktisk spurte og fikk et svar, så er det 5 dagers mellomrom, som er nok til og gjøre en besluttning. Stemmer det Og det finnes andre medier også å spørre seg frem til om ting enn bimmers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå