louis88 Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 av å til vil ikke bilen starte igjen etter at jeg har kjørt den litt . Ikke noe lyd fra startmotoren eller noe annet. Er samme symptom om man skulle glemt å ha bilen i ''park'' når man starter- hanbrekklyset(utropstegn) indikerer når den ikke vil starte. er bare noen gang dette skjer å jeg må vente 15min eller noe så vil den starte . vil nok tru det er noe elektrisk her ja.... er nylig byttet tenningslås på bilen så kan jo være noe der . skjedde etter det. noen som vet hva som kan være ? startsperre ? eller må jeg bite i det sure eple å ta en diagnose på verksted å få det fixet der..... noen forslag ? irriterende å måtte vente på å starte bilen......:@
stig. Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 det KAN være at batteriet ditt har en dårlig celle,men det er et skudd i blinde, har byttet mange bilbatterier pga det du beskriver nå
Robin L Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Prøvd å sette den i 'n' når den ikke vil starte? Kanskje ee kan være noe tull med pos.giveren på giret?
louis88 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Batteriet er nytt. Så vidt jeg vet er det ikke mulig å få start på noen automatbiler i nøytral/fri. Er defa alarm på bilen. Mulig det er startsperre som jukser her? Er ganske blank på hva det kan være:s
louis88 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Prøvde i alle girene når når den ikke vil starte å det hjelper ikke. Den starter etter en stund helt normalt..hmm merkelige greier...
Robin L Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Bilen skal kunne starte i n. begge mine gjør iaff de. Har du ikke en annen nøkkel å teste da? Min nekter å starte med resnøkkelen etter den var stømtom. Må nok pares med bilen igjen. Verdt et forsøk de og
carburetion Skrevet August 16, 2013 Skrevet August 16, 2013 Hadde eit lignande problem med min. Av og til så starta ikkje bilen, og instrumentet viste bare airbag og håndbrekklampe. Eg fann ut at det hjalp å banke litt på fotstøtta ved nedre høytaler (sparkepanel) av og til måtte eg smelle fører døra hardt igjen. Feilen var nesten brudd i ein startperre ledning. Startsperre modulen ligg bak nedre høgtaler. Eller så kan du sjekka om du har tysk startsperre på bilen. Meiner dei bruker conlog. søker du på conlog i Google bilder, så ser du ei lite brikke. den brikka pleier å miste kontakt i sokkelen sin, av og til smelter den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå