thomascr Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 flott bil, de hjula der er helt Rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 flott bil, de hjula der er helt Rå! Yes sir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Da var første innkjøpsrunde utført i hvert fall. har fått bestillt et nytt ratt og en haug med andre godbiter. får vel legge VISA'n i kjøleskapet noen timer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 fikk i hus noen små vasketing i dag. tenkte jeg skulle gi dekkfornyern her en sjangs.noen som har testa den? har ikke blitt helt tilfreds med noen enda, enten så blir de brune etter kort tid, eller så blir det VELDIG blankt osv. forslag noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Hvis du sliter med at dekksidene blir brune, så kan du prøve å la bilen stå stille en stund lenger så det får tørket skikkelig inn i dekkene, eller tørke vekk overflødig produkt. De blir brune fordi all driten på veien fester seg i dekkfornyern Jeg har god erfaring med Swissvax Pneu til det formålet, eller Chemical Guys hvit flaske (husker ikke navn). Hvilket ratt har du bestilt? Og hvilke andre godbiter, hvis du vil dele? Spent! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Hehe, mulig det er jeg som kløner det til. men jeg har jo hatt på div fornyere som har stått i garasjen over natten, og det ser fint ut, men blir fort brunt. spesielt hvis det får stå å godgjøre seg litt i sola. du tenker på Chemical Guys Silk Shine Dressing? har brukt den også. en av de bedre, men synes også den har tendenser. meen, det kan igjen være jeg som kløner det til. Jeg har bestillt dette rattet: Resten av småtinga oppdaterer jeg med litt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Ja, det stemmer. Den har laaang holdbarhet. Prøv å bruk litt mindre produkt å se om det blir bedre da Liker rattet! Savna litt tykkelse og "pupper" på det org. rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Jepp, skal prøve det, så får vi se om det blir litt bedre. Ja, det originale rattet er litt tynt og hardt, og uten "pupper" føles det litt nakent. har trua på dette i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Oida, hva er det som dukka opp på gården nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Må følge med på gamlebilen til Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 Må følge med på gamlebilen til Kenneth bare å følge med. er bare begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Fantastisk fin bil, En av de mest gjennomførte E36'en jeg har sett! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 du bør gjøre det samme som jeg gjorde med vader setene jeg hadde i bilen min før. ser at setene dine er litt slitt. spesielt passasjerstolen. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=213198&hilit=ny+trekk+vader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet August 24, 2013 Forfatter Share Skrevet August 24, 2013 du bør gjøre det samme som jeg gjorde med vader setene jeg hadde i bilen min før.ser at setene dine er litt slitt. spesielt passasjerstolen. http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=213198&hilit=ny+trekk+vader Har alt bestillt nye trekk, og avtalt med salmaker om kontroll og fiksing av puter. tror du jeg henger på latsiden gutt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 godt og se at det ikke bare er jeg som er gal. med tanke på pengeforbruk på en gammel e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå