liffi Skrevet Desember 20, 2014 Forfatter Skrevet Desember 20, 2014 Fikk jaggu Halvside i Fahrfreude ( BMWCCN ) det var litt morro uten om det så har det ikke skjedd mye utenom litt deler som er handla inn til ny look nesteår ellers sås kal bilen bare brukes til morro så lenge den holder! Freakshow reagerte på dette 1
Thomas Jevnaker Skrevet Desember 20, 2014 Skrevet Desember 20, 2014 Såg halvsida i bladet ja! Rått Leiv Kristian! Når blire havaripumpe på deg da? liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Januar 6, 2015 Forfatter Skrevet Januar 6, 2015 Står å venter på mer missbruk å nye deler Freakshow reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mai 3, 2015 Forfatter Skrevet Mai 3, 2015 snart klar for å piskes litt mer. fått kjøpt fuelcel, samt foringer osv skal byttes ++ litt annet div på utsende Rust panseret er borte, samt gule lykter skal bort! mulig fargebytte i år, ikke bestemt meg for det enda.Fått litt skru hjelp av guttungen før Ccn vårmønstringa. Ble noe ivrig i lyskryssa på vei hjem, så bilen spant godt i 5gir på 1 sveishjul drift på vei hjem Fått prøvd bilen litt etter vinterdvalen å den funker vist enda
liffi Skrevet Juni 18, 2015 Forfatter Skrevet Juni 18, 2015 Litt som skjer her å.. drøy uke til banekjøring Noen av dekka er klare, men ikke bilen.. må å kjøpe flere felger.Garasjen står det en e28 å på verkstedet står den andre 540`n så det blir hagearbeid !må få ned DB nivået, så blir kasta på en lyddemper bak ( Ser ikke ut ) men demper lyden nok håper jeg.drivaksel er bytta,Så nå gjenstårOlje - filer bytte.Tette lekakse på servoFuelcell044 pumpeBensin filterdiv slanger, fester osv osv...Bytte vannpumpeRense - bytte kjøleveske++++
Freakshow Skrevet Juni 21, 2015 Skrevet Juni 21, 2015 du måtte ha flere sett med felger? mange sett har du liggende på det bilde der oppe? xD
liffi Skrevet Juni 21, 2015 Forfatter Skrevet Juni 21, 2015 På bilde er det vell 26 hjul tror jeg, men går fort litt hjul på banen da spess når det ikke er nytt.. Planen var nye hjul i år, men ting skjedde så satser på nye nesteår
Freakshow Skrevet Juni 22, 2015 Skrevet Juni 22, 2015 hehe okey! m parallel hjula kan du gjerne donere til meg!
Gabz Skrevet Juni 24, 2015 Skrevet Juni 24, 2015 Rå driftebil denne! Har fulgt med en stund nå, gleder meg til å se den videre liffi reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå