liffi Skrevet Mai 15, 2014 Forfatter Skrevet Mai 15, 2014 Fikk leika litt med sticker Bomb. Skille seg litt mere ut Er mye blanda stiler på denne, men litt morro!
RobertiouZ Skrevet Mai 19, 2014 Skrevet Mai 19, 2014 Meget fornøyd biter meget bra, men er ikke noe man står i kø med! Fikk 2 merker i posten istad. Flere er på vei! image.jpg Hvor bestiller du disse?
Teigland Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 Ser det ikke bare er du som gjør det, men utrolig mange. Å montere oljekjøleren opp ned er stort sett en god måte å få luft i kjøleren og liten effekt av den.Snur du den får den fort klart mer effekt.
Kristiansan'årn Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 Ser det ikke bare er du som gjør det, men utrolig mange. Å montere oljekjøleren opp ned er stort sett en god måte å få luft i kjøleren og liten effekt av den. Snur du den får den fort klart mer effekt. Mr teigeland: jeg skal nå sitere hva som er sakt når det gjelder den oljekjøleren: Den er bare for show, null virkning, zip, nada, bruks område for den annet at det skal se bøllete ut. Les gjerne tråden litt nøyere ★sent from my wifi microwave★ liffi reagerte på dette 1
Teigland Skrevet Mai 20, 2014 Skrevet Mai 20, 2014 Godt mulig. Mulig jeg er lettere skada, men for meg så skurrer det når sånne ting er gjort, og da forsvinner "kulheten" i mine øyne.Annet en det er bilen dritkul.
liffi Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Er forsovet en svenske i sverige som monterte den oppned! Har tenkt tanken med å sni den flere ganger, men så går det i glemmeboks pga jeg gir blanke F..... hehe Kristiansan'årn reagerte på dette 1
liffi Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Hvor bestiller du disse? Ebay har det meste av unødvendig Ræl
Freakshow Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 Hvorfor snur du den ikke å monterer den til bruk? Eller har du fra før? Sent from my iPhone using Tapatalk
liffi Skrevet Mai 21, 2014 Forfatter Skrevet Mai 21, 2014 Hvorfor snur du den ikke å monterer den til bruk? Eller har du fra før? Hva skal jeg egentlig med en oljekjøler som fungerer? ikke får man no effekt eller no nytte av den ! Sent from my iPhone using Tapatalk
Teigland Skrevet Mai 21, 2014 Skrevet Mai 21, 2014 tja, du taper ikke effekt av den heller, men du sørger for at du får holdt oljetempen under kontroll. Freakshow og liffi reagerte på dette 2
liffi Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Skrevet Mai 22, 2014 Mere klister trim av med litt gammelt svensk plast å på med ny freeesh japansk ræl! Skjønner ikke hvorfor bildene blir vridd?! Kristiansan'årn reagerte på dette 1
liffi Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Skrevet Juni 3, 2014 Blir bygging av eksos i løpet av nesteuke så er vell bilen igrunn klar Fler som skal på skogen?
Beivakongen Skrevet Juni 3, 2014 Skrevet Juni 3, 2014 Hva er planen for eksosen da,blir vell neppe noe mye dempet
liffi Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Skrevet Juni 3, 2014 Blir 3" - X pipe - lydfemper så 3" ut av kanalene å håpe vi holder oss på 99.9 DB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå