Ryeng1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Noen som vet størrelsen på høyttalerne i hattehylla på E46? Vurderer å bytte ut de som sitter der med noen med litt klarere lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Innlegg slettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 6.25" mener jeg, vil du ha 6x9" der nå da eller mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 6.25" mener jeg, vil du ha 6x9" der nå da eller mindre? Hakke fått sjekket enda selv, men hadde vært supert om det var 6.25" da jeg har flere nye sett liggende i den dim Nei, skal beholde str. Men vil ha kraftigere og penere lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 vist du har liggende passer jo det supert Ville personlig ikke gått opp i størrelse ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 vist du har liggende passer jo det supert Ville personlig ikke gått opp i størrelse ihvertfall. Skal fortsatt ha orginal look'en, så blir bare bytte i noe litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Får plass til 6x9" der samtidig som du bruker original dekselet, men blir litt slapt med original forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Får plass til 6x9" der samtidig som du bruker original dekselet, men blir litt slapt med original forsterkeren Riktig riktig.. Blir å beholde orginal dimensjon men noe kraftigere 2 veis høytallere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Interessert i sub og da, eller bare får å løfte lyden litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 Interessert i sub og da, eller bare får å løfte lyden litt? Skal ikke ha bilen så veldig lenge så blir å påkoste den minst mulig utenom de vesentlig tinga som CSL luka og litt ny lakk Bilen blir brukt så lite som mulig om dagen da clutchen er heelt ferdig nå. Men venter på at mekanikeren min har tid, så vet ikke eksakt når bilen er "vinterklar". Prøvemonterte vinterfelga idag, så de er ihvertfall klare. Mangler å bestemme seg for dekk. Står mellom Nokian og Yokohama. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Skal ikke ha bilen så veldig lenge så blir å påkoste den minst mulig utenom de vesentlig tinga som CSL luka og litt ny lakk Haha, elsker den innstillingen Bilen er jo verdt å pleie uansett hvor lenge du skal ha den, men du gjør det lille ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Prøvemonterte vinterfelga idag, så de er ihvertfall klare. Mangler å bestemme seg for dekk. Står mellom Nokian og Yokohama. Jeg har god erfaring med Nokian Hakka R. Absolutt det beste jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Jeg har god erfaring med Nokian Hakka R. Absolutt det beste jeg har hatt. Har bare gode erfaringer med Nokian Hakka R selv, men har lite lyst til å spytte ut over 8.000,- for vinterhjul. Fått pris på Yokohama til 6.500,- og dette er også meget gode dekk. Vet ikke tilfeldigvis om et sted med gode priser på Yokohama og/eller Nokian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Haha, elsker den innstillingen Bilen er jo verdt å pleie uansett hvor lenge du skal ha den, men du gjør det lille ekstra! Bilen blir vasket og gnukket med stort sett hver dag, men prøver å holde igjen pengeboka litt, siden jeg etter planene skal handle meg E46 M3 til våren. Så det vil bli byttet clutch, montert CSL bakluke, lakkere opp igjen panseret grunnet steinsprut og kjørt en ordentlig poleringsrunde på bilen (noe den virkelig trenger). Får se hva det blir til med E46 M3 speilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Gleder meg til å se hvor rå m3'en blir Merket nettopp att du har akkurat samme farge lakk som meg, så blir vell igrunn ganske like etter csl osv. Kan og anbefale å la enden av bakluka forbli i carbon, sånn att det på en måte går over fra carbon til bilen sin farge. Vanskelig å forklare, så gi en lyd vist du vil ha bilde av hvordan min ser ut med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå