Gå til innhold

Min E46 Coupé M-Sport ..Individual.. (SELGES!)

Ryeng1
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelig farge på denne. Hvilke lykter og ringer er det?

Liker fargen godt!

Dette er orginale BOSCH Bi-Xenonlykter sammen med ettermonterte CCFL ringer. Skal få tatt noen bedre bilder av både bilen og lyktene nå i efta, får ikke helt fram "lyseffekten" på bildene ser jeg.

Hvor kjøpte du de ringene??

GS :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er frontfanger, bakfanger og lyktespylerlistene levert til lakk, så slik ser bilen ut om dagen!

6qu3tcbiebsblidvo7tp.jpg

itwlsz64vipu86o773x7.jpg

vr7yopxe5ngrho2v9yug.jpg

Ellers så har jeg bestilt meg Carbon diffuser til bakfangeren samt div småting. Håper å ha bilen klar til E30Meet ihelga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til E46 coupe klubben :)

Ser bra ut, som vanlig!

Hvilken dekkdim kjører du, og subber det?

Takk for det! :)

Kjører 215/35 foran på 8.5" ET 20 og 225/35 bak på 9.5" ET 22. Endte opp med Kumho Ecsta KU39 dekk bak, og de er ikke kjent for å være spesielt "smale" dekk. Så de er bittelitt for breie i forhold til høyden jeg kjører med, så det subber littegrann i krappe svinger. Skal enten få justert cambern litt negativ bak, evt få valsa hjulbuene bak 5-6 mm. Eneste problem er at hjulbuene bak er fylt igjen, så er alt annet enn lett å valse bak. Men vil helst slippe å heise bilen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hvertfall slik på min E46 også. I tillegg er jo bakskjermene sykt kraftig på E46! Tror det var på E46fanatics.com jeg såg en som gjorde dette.

Valsa aldri hjulbuene på den forrige E46 Coupé'n min serru. Men takk for nyttig tips, da blir det en liten runde på Biltema etterpå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexyfish :)

Mangler bare riegerkit og shogunspoiler!

Det skal jeg ha på min også.

Er den helt strøken nå?

Gleder meg til ny lakk selv, men må betale ferdig en annen gøy sak først :)

Haha, Riegerkit ja! Gratulerer a ^^..

Panseret har litt steinsprut så skal i lakkboksen iløpet av noen uker. Tar det mest sannsynlig samtidig med CSL bakluka. Ellers er det bare vaskeriper etter maskinvask av forrige eier. Så bilen skal poleres grundig nå i September.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikla lenge på denne den tiden den lå på finn! Veldig fin bil! Håpte på den skulle ende til en på bimmers :D Si ifra når du skal selge :)

Tittet på den flere ganger selv før jeg bestemte meg :)

Bilen er relativt lat, men det får gå. Forrige 2.2l Coupé'n min gikk slik den også så skal vel ikke gå noe bedre.

Har allerede flere interessert, men skal gi deg beskjed når jeg skal selge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...