Jørgen Lie Skrevet September 17, 2013 Skrevet September 17, 2013 Se her ja, har fått med meg funnet, men ikke tråden:) Skal bli moro og følge med her fremover merker jeg!
Psyfoon Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Da har jeg fått info fra BMW på VIN-nummer så jeg har funnet ut når den er produsert Sent from my GT-I9100 using Tapatalk now Free Sent from my GT-I9100 using Tapatalk now Free
Psyfoon Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Jeg har også fått opplysninger fra Autosys som viser regnr og eier fra 1984 til den ble avskiltet i november 1994. Har fjernet navn på eier siden jeg ikke har samtykke til å publisere dette. Men mangler fortsatt opplysninger om bilen fra ny til 84, har purret på vegvesenet om dette. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk now Free
Psyfoon Skrevet Oktober 30, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2013 Var griseheldig og kom over originale strøkne alu. felger til E3 i dag. Fikk de omtrent gratis på tross av at dette er sjeldne saker å få taki. Så da er det i boks Sent from my GT-I9100 using Tapatalk PerErik reagerte på dette 1
mege34 Skrevet Oktober 31, 2013 Skrevet Oktober 31, 2013 Her er det jo bare å stå på å få den på veien igjen ! Følger med sendt from my unicorn using tapatalk
Psyfoon Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Skrevet Desember 8, 2013 Nei, fint lite. Står på vinterlagring nå. Har planer om å begynne så smått til våren hvis ting går som planlagt Legger selvfølgelig ut alt som skjer i denne tråden Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Det blir bra med de nye hjula, tidsriktig og fine på en bil som dette
Psyfoon Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Skrevet Desember 8, 2013 Ja godt fornøyd med at jeg fikk taki de Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Werther Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Hadde vært interessant og funnet ut om første eier og eier av bilen i tidsrommet 84-94 fortsatt er i live. Da kunne du jo tatt kontakt og slått av en bilprat.
Psyfoon Skrevet Desember 8, 2013 Forfatter Skrevet Desember 8, 2013 Han er i live Men jeg har ikke tatt kontakt enda. Hadde håpet å få litt overblikk over hva som må gjøres, og om det er mulig å få den på veien innenfor et rimelig budsjett først. Ellers gir jeg han kanskje falske forhåpninger om at den kommer i bruk igjen Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Mexos Skrevet Desember 8, 2013 Skrevet Desember 8, 2013 Vanskelig å finne han eller? Jeg har forsøkt det samme på min, men fikk bare eierlista på bilen fra 87-. Systemet til Statens Vegvesen går sikkert ikke lenger tilbake :/
Psyfoon Skrevet Desember 9, 2013 Forfatter Skrevet Desember 9, 2013 Nei jeg sendte bare mail til statens vegvesen kjøretøyregisteret. Men jeg har jo heller ikke fått vite hvem som kjøpte bilen ny pga at dette ikke er elektronisk registrert. De fant heller ikke noe hos Steinkjer trafikkstasjon hvor bilen angivelig skal ha vært registrert. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå