Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har også fått opplysninger fra Autosys som viser regnr og eier fra 1984 til den ble avskiltet i november 1994.

Har fjernet navn på eier siden jeg ikke har samtykke til å publisere dette.

Men mangler fortsatt opplysninger om bilen fra ny til 84, har purret på vegvesenet om dette.

Postet bilde

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk now Free

• 3 weeks later...
Skrevet

Var griseheldig og kom over originale strøkne alu. felger til E3 i dag. Fikk de omtrent gratis på tross av at dette er sjeldne saker å få taki.

Så da er det i boks :-)

Postet bilde

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Skrevet

Her er det jo bare å stå på å få den på veien igjen ! Følger med ;)

sendt from my unicorn using tapatalk

• 1 month later...
Skrevet

Nei, fint lite. Står på vinterlagring nå. Har planer om å begynne så smått til våren hvis ting går som planlagt :-) Legger selvfølgelig ut alt som skjer i denne tråden ;-)

Skrevet

Hadde vært interessant og funnet ut om første eier og eier av bilen i tidsrommet 84-94 fortsatt er i live. Da kunne du jo tatt kontakt og slått av en bilprat.

Skrevet

Han er i live :-) Men jeg har ikke tatt kontakt enda. Hadde håpet å få litt overblikk over hva som må gjøres, og om det er mulig å få den på veien innenfor et rimelig budsjett først. Ellers gir jeg han kanskje falske forhåpninger om at den kommer i bruk igjen :-(

Skrevet

Vanskelig å finne han eller? Jeg har forsøkt det samme på min, men fikk bare eierlista på bilen fra 87-. Systemet til Statens Vegvesen går sikkert ikke lenger tilbake :/

Skrevet

Nei jeg sendte bare mail til statens vegvesen kjøretøyregisteret. Men jeg har jo heller ikke fått vite hvem som kjøpte bilen ny pga at dette ikke er elektronisk registrert. De fant heller ikke noe hos Steinkjer trafikkstasjon hvor bilen angivelig skal ha vært registrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...