Gorg Skrevet Juni 22, 2015 Share Skrevet Juni 22, 2015 Hvilke ringer er det du har? Har hatt Umnitza sine orion v3 med "welcome home" funksjon. Disse passet perfekt til lykta, men har sett flere som har ringer som går bak og under lykteinnmaten. Ser ikke like gjennomført ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2015 Hvilke ringer er det du har? Har hatt Umnitza sine orion v3 med "welcome home" funksjon. Disse passet perfekt til lykta, men har sett flere som har ringer som går bak og under lykteinnmaten. Ser ikke like gjennomført ut. Jeg vet faktisk ikke... Er bare noen vanlige ccfl ringer jeg kjøpte for 500,-på ebay en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 23, 2015 Share Skrevet Juni 23, 2015 Hvilke ringer er det du har? Har hatt Umnitza sine orion v3 med "welcome home" funksjon. Disse passet perfekt til lykta, men har sett flere som har ringer som går bak og under lykteinnmaten. Ser ikke like gjennomført ut. de var så bra altså? har ringer fra ebay kom vel tilsammen på rundt 1000kr med frakt og alt, og jeg er ikke fornøyd med passformen, de følger ikke lyktene som de skal ene ringen har løsna fra den dobbelsidige teipen så den henger og slenger nede men sitter fast på toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 24, 2015 Share Skrevet Juni 24, 2015 Tror Umnitzaringene kom på rundt 1000, det er 60 ledpærer i hver ring og det ser ganske orginalt ut hvis man ikke visste at e46 ikke ble levert slik. Passformen er veldig bra! Svært fornøyd med de! Men jeg burde ha plassert boksene en annen plass for det ble kabelbrudd grunnet mye bevegelse i kablene. Vet ikke om andre har remote funksjon, men det var kjekt Umnitza heter butikken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2015 Heisann Plutselig nå for noen dager siden fikk jeg en henvendelse på bilen, en fyr som ville kjøpe den. Han ga meg et tilbud som jeg helt seriøst ikke klarte og si nei til, så bilen er offisielt SOLGT :-( Dette er første bilen jeg selger, og det er faktisk ganske trist.. Så her er det siste bildet jeg noensinne tok av det jeg mener var en flott bil. Må den leve lenge og vel SÅ folkens!! Hva skal jeg kjøpe nå?? Forslag?? Vet dere om noe fett?? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Grattis med salg Skulle jeg kjøpt e46 skulle det blitt 330 Eller så kan du jo alltids oppgradere til e90/e91 eller opp i serir til en 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 Kondolerer og gratulerer med salg Spent på neste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juni 30, 2015 Share Skrevet Juni 30, 2015 måtte vært ett jæklig godt tilbud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Juli 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2015 (endret) Tilbudet var ganske bra, med mtp at han kjøpte bilen vel viten om at toppakningen er gåen og den lekker som en sil.. Så sparte de pengene! Neste bil blir en BMW, har bare ikke helt bestemt meg for hva enda Litt tenketid nå med to uker på Kreta blir bra Endret Juli 2, 2015 av vaskemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R4F431 RAFAEL Skrevet Juli 2, 2015 Share Skrevet Juli 2, 2015 Jaja, E39 next. E46 og E39 er dei mest tidløse bilene du finner her på kloden. dei er tøff selv om designet er 20 år gammelt(!) E39 523/25/28 manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå