Gå til innhold

Min BMW E46

Share

Anbefalte innlegg

Hvilke ringer er det du har? Har hatt Umnitza sine orion v3 med "welcome home" funksjon. Disse passet perfekt til lykta, men har sett flere som har ringer som går bak og under lykteinnmaten. Ser ikke like gjennomført ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke ringer er det du har? Har hatt Umnitza sine orion v3 med "welcome home" funksjon. Disse passet perfekt til lykta, men har sett flere som har ringer som går bak og under lykteinnmaten. Ser ikke like gjennomført ut.

Jeg vet faktisk ikke... Er bare noen vanlige ccfl ringer jeg kjøpte for 500,-på ebay en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de var så bra altså?

har ringer fra ebay kom vel tilsammen på rundt 1000kr med frakt og alt, og jeg er ikke fornøyd med passformen, de følger ikke lyktene som de skal :( ene ringen har løsna fra den dobbelsidige teipen så den henger og slenger nede men sitter fast på toppen -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Umnitzaringene kom på rundt 1000, det er 60 ledpærer i hver ring og det ser ganske orginalt ut hvis man ikke visste at e46 ikke ble levert slik.

Passformen er veldig bra! Svært fornøyd med de! Men jeg burde ha plassert boksene en annen plass for det ble kabelbrudd grunnet mye bevegelse i kablene.

Vet ikke om andre har remote funksjon, men det var kjekt :)

Umnitza heter butikken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann 

Plutselig nå for noen dager siden fikk jeg en henvendelse på bilen, en fyr som ville kjøpe den. Han ga meg et tilbud som jeg helt seriøst ikke klarte og si nei til, så bilen er offisielt SOLGT :-( :-( :-( 

Dette er første bilen jeg selger, og det er faktisk ganske trist.. 

Så her er det siste bildet jeg noensinne tok av det jeg mener var en flott bil. Må den leve lenge og vel 

post-75495-0-57472300-1435690139_thumb.j

SÅ folkens!! Hva skal jeg kjøpe nå?? Forslag?? Vet dere om noe fett?? :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbudet var ganske bra, med mtp at han kjøpte bilen vel viten om at toppakningen er gåen og den lekker som en sil..

Så sparte de pengene!

Neste bil blir en BMW, har bare ikke helt bestemt meg for hva enda 8-)

Litt tenketid nå med to uker på Kreta blir bra

Endret av vaskemaskin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...