vaskemaskin Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Hei!Har ikke skjedd en dritt med bilen i det siste, men nå holder vi på og skifte motor siden vanossystemet gikk til helvete, og var like dyrt da og bare sette inn en ny motor... Så nå blir bilen endelig EU ok Men noen som vet om noen stilige grøftelys pærer jeg kan ta på bilen? Har jo bare sånne kjipe gule lys nå... Går sånne HB4 9006 pærer på e46 facelift? Eller er det noen andre jeg må ha for å få xenon look?Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Fin bil! HB4/9006 går på facelift ja Kjør på med LED. Disse lyser utrolig sterkt og helt klart hvitt. Mange her på forumet som kjører med disse ettersom jeg har skjønt. Har disse selv, lyser utrolig bra. Her har du noen bilder av facelift med disse pærene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Fin bil! HB4/9006 går på facelift ja Kjør på med LED. Disse lyser utrolig sterkt og helt klart hvitt. Mange her på forumet som kjører med disse ettersom jeg har skjønt. Har disse selv, lyser utrolig bra. Her har du noen bilder av facelift med disse pærene. Hei og takk for det! Fine de pærene du linket der, bestiller de til bilen! Men noen her som har peil på hvordan man bytter pærene på facelift fangeren? Går man inn bakfra inne i hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mars 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2014 Da var også US Modul kommet i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Det er denne fangeren og disse lyktene som er avbildet du skal ha pærene i eller? Disse kan vel isåfall Monteres fra forsiden? Er det den originale frontfangeren du skal montere på så er jeg usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 Det er denne fangeren og disse lyktene som er avbildet du skal ha pærene i eller? Disse kan vel isåfall Monteres fra forsiden? Er det den originale frontfangeren du skal montere på så er jeg usikker. Jeg skal først ha i original fangeren ja, fordi jeg må vente en måneds tid før jeg gjør noe med M fangeren... pengene må strekke til ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Hva betalte du for fangern? og hvordan plast er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 LED pæren er som regel feitere i diameter så det er lettest om du løsner/ tar av fremre lokari på bilen din 3 skruer og en pop skrue om jeg husker riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 30, 2014 Share Skrevet Mars 30, 2014 Fin bil! HB4/9006 går på facelift ja Kjør på med LED. Disse lyser utrolig sterkt og helt klart hvitt. Mange her på forumet som kjører med disse ettersom jeg har skjønt. Har disse selv, lyser utrolig bra. Her har du noen bilder av facelift med disse pærene. Nei det gjør de ikke, det er H11 i de originale lyktene. Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Nei det gjør de ikke, det er H11 i de originale lyktene. Det er nå iallefall HB4 i mtech/m3 fangeren, de tåkelyktene som er avbildet lenger bak i tråden. Men på original-fangeren vet jeg ikke, aldri vært borti den selv. Da virker det som du må kjøpe to forskjellige pæresett til de forskjellige tåkelyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Hva betalte du for fangern? og hvordan plast er det? Er den "M3 look" fangeren.. Betalte rundt en 1000 lapp fra det o store utland... er ABS plast, og den ser helt fin ut og er ferdig grunnet. Kjøpte også med to fester som man fester på vær side av bilen så man bare trer fangeren inn på to slides.. Gir den ekstra feste samt man skrur den fast Og nå er jeg helt forvirret her med pærene :/ En kompis av meg anbefalte Höen pærer, er dette noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skimz Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Hehe. Den "M3-look" fangeren din med tåkelysene bruker HB4/9006. Den orginal-fangeren du har nå vet jeg ikke hva bruker. H11 skriver en lenger opp her. Så hvis du skal ha nye pærer til begge fangerene/begge tåkelyktsettene dine må du ha to forskjellige pæresett. Høen sine pærer skal være veldig bra. Men disse er bare vanlige halogen pærer som kan fåes i bla. blått og gult. Vil fortsatt anbefale de 80W LED pærene. Vanlig halogen ligger på 55W(inkl. Høen). Selvom de er rata til 80W ut fra pæra trekker de ikke mer en rundt 10W fra bilen din. Så disse har langer holdbarhet, lyser sterkere og trekker mindre strøm. Sjekk ut LED-tråden til Reef89 her på forumet. Masse anbefalinger og bilder. Er det noe du lurer på ang. pærer/LED så spør i den tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Super1 Skrevet Mars 31, 2014 Share Skrevet Mars 31, 2014 Er den "M3 look" fangeren.. Betalte rundt en 1000 lapp fra det o store utland... er ABS plast, og den ser helt fin ut og er ferdig grunnet. Kjøpte også med to fester som man fester på vær side av bilen så man bare trer fangeren inn på to slides.. Gir den ekstra feste samt man skrur den fast Tok det lang tid å få den? Har lyst på en sånn selv, men hørt at pp plast er bedre enn abs og det får jeg fra gs for ca 1400kr uten lyktene. Men så må jeg jo kjøpe meg lyktene som koster rundt 600kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 1, 2014 Forfatter Share Skrevet April 1, 2014 Hehe. Den "M3-look" fangeren din med tåkelysene bruker HB4/9006. Den orginal-fangeren du har nå vet jeg ikke hva bruker. H11 skriver en lenger opp her. Så hvis du skal ha nye pærer til begge fangerene/begge tåkelyktsettene dine må du ha to forskjellige pæresett. Høen sine pærer skal være veldig bra. Men disse er bare vanlige halogen pærer som kan fåes i bla. blått og gult. Vil fortsatt anbefale de 80W LED pærene. Vanlig halogen ligger på 55W(inkl. Høen). Selvom de er rata til 80W ut fra pæra trekker de ikke mer en rundt 10W fra bilen din. Så disse har langer holdbarhet, lyser sterkere og trekker mindre strøm. Sjekk ut LED-tråden til Reef89 her på forumet. Masse anbefalinger og bilder. Er det noe du lurer på ang. pærer/LED så spør i den tråden Ja, ser man det du, helt genial tråd det der! Tusen takk skal du ha Kanskje jeg også kjøper noen blå park lys også, da jeg ikke har ringene.. Må nesten bare få lakket fangeren min og få den på snart Tok det lang tid å få den? Har lyst på en sånn selv, men hørt at pp plast er bedre enn abs og det får jeg fra gs for ca 1400kr uten lyktene. Men så må jeg jo kjøpe meg lyktene som koster rundt 600kr Tok ca 2 uker og få den, og jeg betalte ikke toll da selgeren merket den som gave.. synes det er litt smått utrolig den gikk gjennom tollen som en gave, men jaja Hvis noen har sommerdekk og felg liggende er det bare å rope ut!! Er fan av original felger, så om noen har type 313 liggende eller noen andre fine originale, er det bare å sende PM Må ha felger nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Noen som har et senkesett å anbefale? Bedre å bare kjøpe et justerbart eller er det likegreit å bare kjøpe senkefjærer?Tenker den ikke skal være tidenes lowrider, bruker denne her som en liten mal: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå