Hauerik Skrevet April 4, 2014 Share Skrevet April 4, 2014 Klin til med gode coilovers med en gang. Jeg har H&R monotube på min. Knallfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 Ja, har hørt det er ganske bra, men er desverre ikke interessert i å bruke SÅ mye på senkesett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 4, 2014 Forfatter Share Skrevet April 4, 2014 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/170/2315268Er HR sine senkefjærer bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2014 Share Skrevet April 5, 2014 Ja, det fungerer bra det, men jeg ville valgt noe som senket hakket mer når jeg først skulle senke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 5, 2014 Forfatter Share Skrevet April 5, 2014 Ja, det fungerer bra det, men jeg ville valgt noe som senket hakket mer når jeg først skulle senke. Ja, jeg ser den.. Men jeg tenkte bare å få den litt ned så det ikke ser så alt for mongo ut om jeg tar på noen 18 tommere.. Da må jeg vel til med noe justerbart fra supersport da eventuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Neida, kjøpt H&R som senker litt mer, f.eks. 50/30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Hei Noen som selger en felgpakke? Alt av 18 tommer er av interesse, noe som bygger godt ut i skjermene.. Zito wp111, CSL felger, style 313 osvosv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Vært stille her en stund, fordi jeg fortsatt ikke har bilen.. Men har fått kjøpt en del snacks for det om som kommer på neste uke.. Kjøpt meg felger og dekk, US moduler, koffertlokk lippe, nye grøftelys pærer og noen tyske striper til grillen Vurderer faktisk litt nå en spiller å ha i bilen, noe ala dynavin, eonon og avin.. Men problemet er at jo mer jeg leser om de forskjellige, jo mer usikker og gal blir jeg av hele greien, er jo så masse forskjellige meningerSå er det noen her som har erfaring med en av nevnte spillere? Noen av de som har DAB f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Da har felgene endelig kommet! Så nå mangler man bare dekk Kjøpte av en meget hyggelig bruker her på forumet Slenger med noen bilder!Og tenker å bruke BMW logoen på senterkoppene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Hvilke felger er det?? bredde og størrelse ?? Så sykt råe ut hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet April 28, 2014 Share Skrevet April 28, 2014 Er det ikke Zito wp11? De sitter latterlig fint på E46 ihvertfall! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet April 28, 2014 Forfatter Share Skrevet April 28, 2014 Jepp, dette er zito wp111! Jeg kjører 18x8.5 og 18x9.5 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2014 Da er bilen ENDELIG kommet tilbake, og den er EU ok! Eneste er at det fortsatt er problemer med vanosene, men det blir forhåpentligvis fikset neste uke..Her er noen bilder av bilen, sommerklar Har fått på koffertlokk lippe, LED grøftelys, nye skiltholdere og selvfølgelig, FELGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Mai 24, 2014 Share Skrevet Mai 24, 2014 Mangler bare senkesett nå! Kan anbefale Supersport Black Evolution på det varmeste! Funker knall på e46en min. Man mister veldig lite av kjørekomforten, og bilen blir en del stivere ) hare4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vaskemaskin Skrevet Mai 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2014 Mangler bare senkesett nå! Kan anbefale Supersport Black Evolution på det varmeste! Funker knall på e46en min. Man mister veldig lite av kjørekomforten, og bilen blir en del stivere ) Joda, det kommer nok snart det og Men må nok prioritere og få motoren oppe og gå 100% nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå