[Martin] Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Tok en runde med Kestrel DAS6-pro, blå Uber og Menzerna SF4500 for å legge et godt grunnlag for Colonite 845. Litt trist å se at bilen allerede har fått et par små stensprut og småriper f.eks på taket, men jeg gadd ikke å kjøre ned de ripene nå, det får vente til våren. Colonite 845 ble lagt og tørket av i går, og fram til i dag sto den og svettet av litt voks. Buffet over, og nå får den stå i garasjen til finværet forhåpentligvis kommer i morgen, og kanskje det er mulig å få noen skikkelige speilrefleksbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Nye vinterhjul.. Kjipe 16-tommere, får se hvor lenge jeg holder ut med det.. Felgene var i grunn strøkne og rene, men fikk likevel en skikkelig vask og en runde Colinite 845. Satser på at vintervasken går lett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2014 F21 funker til fjelltur med ostbågar og kiste på taket. Snittforbruk tur-retur fjellet: 0,59. Helt ok med bensinmotor og kiste.. Godt å få av litt drit innimellom også S. Gunstad og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Januar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2014 Wax on, Wax off! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 meget pen bil! har selv en e81 3-dørs, liker de best jeg kan jeg spørre hva forhandleren du kjøpte bilen av heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Jeg handlet av Autoimport Mach.. www.autoimportmach.cz De driver stort sett med større og dyrere BMW + noe Porsche, men de hadde plutselig en 116i stående også.. Litt knot å reise helt til Budweiss (3 timer med tog fra Praha), men det fungerte greit, og firmaet var veldig ok å ha med å gjøre. Ingen problemer med å få de papirene jeg trengte eller å få igjen momsen. Verdt å vite er også at alt tar litt mer tid i Tsjekkia enn i Tyskland når man henter bil, blant annet i forbindelse med å få skilt og eksportpapirer fra tollkontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Gratulerer med flott bil! Men ut fra bildene kan det se ut som om M-sport understellet er valgt bort. Har du sjekka spesifikasjonene på bilen? Dette kan tas vekk uten kostnad, og har sett flere som ligger til salgs som har denne "deletion" opsjonen. Vi har 116i M sport med M sport understellet, og den er 10mm lavere enn standard. Det synes virkelig, også på bilder. Men ellers, kjempeflott bil! Hvordan synes du motoren er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Martin] Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Takk for det. veldig fornøyd med bilen. I følge spec-lista har den 704, 15mm lowered suspension. Ser fortsatt høy ut, men jeg har parkert ved siden av vanlige 1-serie og min er litt lavere. Sånn sett var det bedre med e87/81, de er skikkelig lave og fine med m-sportfjærer. Liker motoren veldig godt, og gleder meg til det kommer softwaretuning til den selv om den går greit nå også. Den er for eksempel piggere enn en kamerat sin E61 525dat, sterk langt nede i turtall, og gjerrig nok. Helt topp til meg. I forhold til 200sx'en er den jo treg men jeg er imponert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå