EspenOneal Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Det har blinka motorfeil 3 ganger denne uka, bare 1sek per gang. Sjekker i displayet og det står at alt er ok med bilen. Har kjøpt en feilmeldingsadapter som sjekker om det er noen feilmeldinger, kom opp 2 koder men aner ikke hva det er. A11030K V57414 Har vært på verksted før pga det har kommet opp motorfeil og de fikset det og bilen har vært bra etter det. Men skal jeg dra på verksted hver gang det kommer opp eller blinker motorfeil så bli det dyrt. Så hvis noen vet hva disse kodene er så hadde det hjulpe?
Alpejohn Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Hvilket diagnoseutstyr brukte du? Må bruke et som gir skikkelig feilkoder. Du sier ingenting om hvilken bil det er snakk om.
Thundercoil Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Hvis det er samme bilen han hadde i april, er det en 2006 E90 316i
EspenOneal Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Det er en BMW 316i E90 2006model. Bruker en kodelser jeg kjøpte fra biltema. Og i kveld så kom det opp motorfeil igjen og det ble ikke borte så jeg kom meg akurat hjem. Klarer ikke få bilen i mer enn 2 gir, den orker ikke gi på mere. Det har skjedd slik før også, sendte den på diagnose test og de fant ut det var noe med gasspedalen, men det fikset de. Bare 2-3 uker siden. Og nå skjer det noe lignende igjen. Er vel ikke meninga det skal komme opp motorfeil 1 gang i måneden?
nimitz Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Har du vært på verksted for samme feilen så bør de ordne dette uten utgifter for deg. Er selvfølgelig ikke meningen at du skal betale for en feil som er "ordnet".
EspenOneal Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 Har du vært på verksted for samme feilen så bør de ordne dette uten utgifter for deg. Er selvfølgelig ikke meningen at du skal betale for en feil som er "ordnet". Var på verksted første gang for noen månder siden første gang det skjedde og da fant de masse feilkoder men visste ikke hvor de skulle begynne, så de slettet dem og sa jeg skal kjøre og se om det kommer opp igjen, og det skjedde for noen uker siden. Da fant de ut det med pedalen og fikset den. Og nå skjer det noe igjen. Må vel være noe annet enn den samme feilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå