majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Takk! Tja, kan vel ikke helt si at jeg fant ut av det.Halvparten sier den skal stå nede, den andre halvparten sier den skal stå oppe.Parts and retards kan ikke svare på hva som er riktig..Pr i dag så står justering nede uten gummi, men gummi på fjær oppe.Har ikke opplevd noen problemer eller støy med det hittil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusRoren Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 På noen typer boltes denne gjengesatsen og da står den nede. Jeg har aldri montert dette oppe før.... aldri har jeg sett noe som tyder på at den skal stå oppe heller. blir fin denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Har endel ting som må monteres nå.Kjøpte høytalersett av "bmw-e92-m3" her inne, 50/50 H/K og Audio system. Blir nok bedre enn de halvsprengte jeg har nå.Må vel også inn med forsterker for full utnyttelse.20mm spacere til bakhjul, nye stabstag da de jeg har nå har krølla seg litt. Bimmers skiltholdere og ny dingseboms så jeg kanskje blir kvitt feilmeldingen som har hjemsøkt meg i carsoft i 2 år nå.Også carbon clubsport splittere da. Noen synspunkter på hvilke tåkelys jeg bør går for?Orginale, sota eller gule. Må kanskje sette på bilen å vurdere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Jeg stemmer originale eller sotet Men kun du som bestemmer Fin bil. Kul farge, ja! Synes den poppet skikkelig når du fikk shadowline. Absolutt en oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 På noen typer boltes denne gjengesatsen og da står den nede. Jeg har aldri montert dette oppe før.... aldri har jeg sett noe som tyder på at den skal stå oppe heller. blir fin denne! Hehe, burde nesten tatt en avstemning på dette med montering av senk. Satser på det! Jeg stemmer originale eller sotet Men kun du som bestemmer Fin bil. Kul farge, ja! Synes den poppet skikkelig når du fikk shadowline. Absolutt en oppgradering Hmm, ja. Valget er ikke lett skal du se. Takker, fargen er av det spesielle slaget ja. Shadowline burde vært standard! Må bare få handlet inn den siste lista til passasjerdør nå. 500kr hos bilia, men de har 2-3 forskjellige shadowline lister. Så må finne ut hvilken som er riktig først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Åh. Trodde det var krom, shadowline og høyglans shadowline. Hehe På min senk er justeringen oppe. Gummimatten som lå nederst på original fjær, flyttet jeg opp når justerbart kom på. Dette er black evo control +. På forrige E46 med TA technics fikk jeg klunking når den var nede, så flyttet den opp. Synes også at det mye lettere å justere fra oversiden. Men på den senken, passet ikke gummimatten oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Åh. Trodde det var krom, shadowline og høyglans shadowline. Hehe På min senk er justeringen oppe. Gummimatten som lå nederst på original fjær, flyttet jeg opp når justerbart kom på. Dette er black evo control +. På forrige E46 med TA technics fikk jeg klunking når den var nede, så flyttet den opp. Synes også at det mye lettere å justere fra oversiden. Men på den senken, passet ikke gummimatten oppe. Kan godt være du har rett der, får sjekke det ut når det er tid for lønning. Lettere med justering oppe seff, men får ikke på gummien på fjæra om jeg snur den. Nei, må forske på det når jeg monterer spacere bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Står nede på min og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Godt mulig det er forskjellig oppsett på de forskjellige settene Her er i hvert fall monteringsguiden til det jeg har nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Ja du sier noe.Hadde jeg bare kunne tysk så kunne jeg sjekket Tuv papirene. Om det står der da.Her er monteringsanvisningen som fulgte med mitt senkesettMen, man får vel hva man betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2014 Fant omsider slike blinklys jeg vil ha. De har ikke på koed eller schmiedmann til min modell lengere.Så da ble de bestilt fra tyskland.http://www.ebay.de/itm/FRONTBLINKER-SET-in-SCHWARZ-fuer-3er-BMW-E46-Coupe-Cabrio-8-01-schwarze-Blinker-/380851227956?ssPageName=ADME%3AL%3AOC%3AUS%3A3160&nma=true&si=jHien35NV5oQcPjLryvDZ6G%252Fq%252Bw%253D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 veldig kul farge! følger med ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2014 Ble litt prøvemontering av tåkelys i dag.Først ut Vanlig pære gule tåkelys og vanlig tåkelys med led pæreUten lys. Litt kondens i venstre tåkelys kan man siSota tåkelys med vanlig pære og vanlig tåkelys med led pæreSota tåkelys med led pære og vanlig tåkelys med led pæreHeller litt mot gule selv, men må skaffe noe folie til lykter.For øyeblikket så ble det sota med led pærer da jeg må tørke de som sto på Lyser ikke akkuratt bra, men får duge inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Skjønner ikke helt at justeringen skal stå oppe, men får prøve å tolke disse tuv papirene og se om det står noe info der. Kromlister og dørhåndtak ble lakkert i bilens farge for 5-6mnd siden. Bare jeg som er ekstremt treg med oppdateringer. Får du brukt gummi både oppe og nede da? Takk for det. Skal prøve å hoste opp noen flere oppdateringer snart! har gummi oppe og nede ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Godt mulig det er forskjellig oppsett på de forskjellige settene Her er i hvert fall monteringsguiden til det jeg har nå: DSC_0031.JPG DSC_0032.JPG DSC_0033.JPG Sånn jeg har gjort på Alle Mine å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå