Gå til innhold

Ivrig's Airforce suspension E39 :) Solgt!

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Jo men ser ikke vitsen :P Di hulla på sidene brukes ikke uansett også med tanke på fuktighet som det fort kan bli på "sånne gamle biler" i Hjulbrønn gadd jeg ikke ha noe der :) Passer jo perfekt der det står nå så :) pluss at det er kjekt å ha med reservehjul :)

Det som er greit er jo at alt er lett å ta ut å eventuelt ha alt svart om

man vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått spraya folie på felga? :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Har du fått spraya folie på felga? :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Nei ikke Ennå :) Vil Bli ferdig med understellet først :) Så si helt Ferdig nå utenom

Demperene. Eneste som står igjen før jeg starter på Demperene er å Koble Bryterene inni Bilen... Har lånt bryterene fra bakdørene imens men skal på Huggeren imorgen å se for vil ha

Di Kontaktene Som hører til også :)

noen Som Har Peiling på Hvordan sånne

Brytere skal Kobles? Var genialt med di bryterene for da viser den hvite pila om bryteren er til forran eller bak :)

Også sjekket Jeg denne ledningen til

Brekket istad... Når jeg først strakk ledninger til bryteren fram så Tok jeg med den til

Brekket å... Denne Skal kobles til sånn at

Brekket må på for å Justere, brekket skal jo

Bare bittelitt opp før lampa tenner så kobler det sånn alikevell :)

Men... Hva gir egentlig denne

Ledningen som Sitter på Brekket? Virker som

Den Bare jorder...? Brukte prøvelampe Der istad for å Se om Det kom Strøm når

Lampa i dashen lyser men gjorde ikke det...

Tanken med bryterene inni er også

Å få di til å Funke Kun Når brekket "står på/lampa lyser" :)

post-48064-0-23981700-1392055253_thumb.j

post-48064-0-34429800-1392055272_thumb.j

post-48064-0-41722700-1392055286_thumb.j

post-48064-0-55099100-1392055298_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryteren på brekker bare jorder ja.

Oki... Men er vel riktig ettersom

Di har lagd det Sånn :)

Styreboksen Har jo ledning Rett Til Jord også

Men. Fikk Slangen Fra tess istad å :) Så på onsdag blir det testing At alt virker :)

Gjør det det så skal Jeg starte på Demperene på torsdag :) Syns det Ble Helt knall Med Di Bryterene der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er M5n solgt å Blir hentet på mandag :) Å jeg får denne i innbytte

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46578164&searchclickthrough=true

Står veldig lite i annonsen men fått litt på Mail :) Om noen her inne vil kjøpe den før jeg legger den til Salgs så selger jeg den for 139000kr! Tror det er veldig mye Bil for 139000! :) Solgte

En 325 Cab i sommer for 169 men den var automat å uten kompressor :)

Eu godkjent Mai 2013.

Nye felger og dekk. 10x19 og 8,5x19.

Nye bremser rundt hele.

Ny clutch og svinghjul.

M3 el skinn interiør.

OK stereo/m DAB radio. Alt nytt i 2013.

Har ny komplett M3 frontfanger liggende.

Han Kjøpte bilen i sommer å satt den på GS Bildeler å sa "bytt det som Må byttes" hehe å hørtes ut som En Veldig nøye og

Voksen kar :) ESS steg2 med 320hk og 375nm

Om noen kan kjøpe den neste uke så

Ta kontakt på 92471575. Ellers Blir den

Lagt til Salgs helga etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg gjort meg ferdig med slangene forran fra motorrom å ut :) Også byttet dempere bak... En ting som irriterer meg fælt er plasseringa dems av Nippelen på demperen bak, den står helt oppi toppen... Å VANNRETT... Er jo ikke akkurat jævlig logisk :P Fikk ikke vridd den heller. Måtte sette på en 90 grader helt inntil... Ellers måtte jeg hatt slangen rundt i sirkel nedover da... Skjønner ikke hvordan di har tenkt at man skal ha slangen... Også at det ikke går Ann å justere som et vanlig coiloverkit, det er kun den nederste delen man kan skru på... Så må jo ha av Demperen i bånn for å justere :( Hvordan justerte dere dere fram til at det er perfekt når dere har sluppet ut all lufta? Er eneste mulighet å få den ned på Jorda igjen å slippe den i bånn også ta det derfra som Man gjør med et coiloverkit? Så må Man bare justere å Prøve igjen? Er det noe Man skal passe på imorgen når jeg skal ha den ned på bakken? Mener jeg så et el Annet sted at man skal fylle opp litt luft i belgene før man slipper den ned? Å når jeg setter på strømmen på alt... Går lissom alt av seg selv da? Hvordan vet kompressoren når den skal stoppe? :P Siden det ikke fulgte med no sikkerhetsventil på dette... Å tror ikke kontrollen viser trykket i tanken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :) ja høres hvertfall veldig bra ut nå :) Har kjørt 330 med samme pressa å er vel ikke så mye under det... Går bedre enn en original E46 M3 :) Grei bil å ta i bytte hvertfall :) Burde være ganske lettsolgt å! :) Forresten, siden M5n blir borte på mandag så skal ikke denne med luftunderstell mere ut før snøen er vekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg gjort meg ferdig med slangene forran fra motorrom å ut :) Også byttet dempere bak... En ting som irriterer meg fælt er plasseringa dems av Nippelen på demperen bak, den står helt oppi toppen... Å VANNRETT... Er jo ikke akkurat jævlig logisk :P Fikk ikke vridd den heller. Måtte sette på en 90 grader helt inntil... Ellers måtte jeg hatt slangen rundt i sirkel nedover da... Skjønner ikke hvordan di har tenkt at man skal ha slangen... Også at det ikke går Ann å justere som et vanlig coiloverkit, det er kun den nederste delen man kan skru på... Så må jo ha av Demperen i bånn for å justere :( Hvordan justerte dere dere fram til at det er perfekt når dere har sluppet ut all lufta? Er eneste mulighet å få den ned på Jorda igjen å slippe den i bånn også ta det derfra som Man gjør med et coiloverkit? Så må Man bare justere å Prøve igjen? Er det noe Man skal passe på imorgen når jeg skal ha den ned på bakken? Mener jeg så et el Annet sted at man skal fylle opp litt luft i belgene før man slipper den ned? Å når jeg setter på strømmen på alt... Går lissom alt av seg selv da? Hvordan vet kompressoren når den skal stoppe? :P Siden det ikke fulgte med no sikkerhetsventil på dette... Å tror ikke kontrollen viser trykket i tanken...

Skulle vel tro det sitter en trykkbryter en plass som gjør at kompressoren stopper når den har fult trykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er jo en trykkbryter på tanken så regner med den ordner det :P Sitter kun å tenker på

Den jævla 90graderen som er klint inni "veggen" oppi støtdempertårna bak... Så må

Nok bare ta det av igjen imorgen å prøve å

Slangen litt inntil veggen i sving nedover isteden :) redd det skal begynne å Lekke Sånn det er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...