Ivrig86 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Ser fin ut den cabben også, spenstig fargevalg på felga , lurer på hvordan det vil ta seg ut på bilen. Jada fin den Det er turkis sprayfolie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 21, 2014 Share Skrevet Februar 21, 2014 Fargen ble feit Så pen ut cab'n og, ennå jeg ikke er spesielt fan av caber men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 Annonse på caben http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46775680&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2014 2012 drosjekjørt SKODA i bytte..... Eeeh NEI!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2014 Da er Felga polert... Litt fuktig/kaldt i garasjen så var vanskelig å Få vekk Absolutt all voksen så Blir Nok Bittelitt blankere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Caben selges for 139 ved rask handel da jeg snart får igjen RX7n fra verksted å trenger plass l garasjen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46775680&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Da kom Første kunden på Caben å tok den med seg Så nå er det masse plass i garasjen. Imorgen skal jeg plassere 5 serien i midten å shine litt. Satser på at skruene til felgene kommer snart også... Lei av å vente nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Bestilt alcantara ratt,alcantara gir/brekk belg,Carbon girkule og carbondeksel til rundt girspaken. Bestilte to av dekselet og alcantara belgene om noen vil kjøpe. Skal også få trekt om listene inni i alcantara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 26, 2014 Share Skrevet Februar 26, 2014 Mye skal du ha for det ekstra settet i alcantara? Hadde nok passet inn i min som har alcantara stoler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Mye skal du ha for det ekstra settet i alcantara? Hadde nok passet inn i min som har alcantara stoler. Hmmm 500 for belgene også 250 for Carbongreia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2014 Også Bestilt Carbon pedaler, fotviler og koed mattesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Skal prøve å gå over Felga med denne for å se om "stripene" blir borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 27, 2014 Share Skrevet Februar 27, 2014 Er vel bedre å bruke microfiberklut hvis du skal høyglanspolere? Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Er vel bedre å bruke microfiberklut hvis du skal høyglanspolere? Eller tar jeg feil? Hmmmm aner ikke egentlig men det vanlige er vel å ta på Med pad å Av med mikrofiberklut... Skal prøve for hånd først, funker ikke det går jeg over med ballen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Februar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2014 Får ikke no bra resultat på denne poleringa syns jeg Testet en felg på Bilen nå med turkis senter... Å syns ikke det ble så bra så blir Clean stil isteden Så til hvertfall din glede Frode så Skal all stickerbombfolien baki av RS-Heggem og Frode D reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå